گز اصفهان
سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز / خرید انواع گز با قیمت مناسب

خرید انواع گز با قیمت مناسب

برای خرید انواع گز به کیفیت، برند، میزان درصد مغزها و گزانگبین و البته قیمت مناسب توجه کنید. گزهای آردی و لقمه‌ای بسیار شناخته شده‌اند و به‌صورت جزئی یا کلی در بسته بندی‌های متنوع عرضه می‌شوند. شیرینی‌های سنتی ایرانی و بخصوص گز از سوغات‌های مشهور هستند که با تنوع بالایی تولید و به فروش می‌رسند.

در این مقاله شما را با انواع گز در بازار و همچنین نحوه خرید آنلاین از وب‌سایت فروشگاهی آرتا بیشتر آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

گز اصیل اصفهان

انواع گز در بازار

از قدیم‌الایام اصفهان به‌عنوان پایتخت گز ایران شناخته شده است و کارخانه‌ها و کارگاه‌های متعددی در زمینه تولید و پخش این محصول فعالیت می‌کنند. البته خوب است بدانید یکی دیگر از مراکز تولید این شیرینی سنتی در بلداجی است.

فراموش نکنید این محصول دارای انواع مختلفی است که می‌تواند هر ذائقه و سلیقه‌ای را جوابگو باشد. هر یک از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها گز را با درصدهای مختلفی از پسته، بادام و یا هر دو تولید می‌کنند. بدیهی است که تنوع محصولات در قیمت این محصول تأثیر بسزایی دارد.

این محصولات در بازارهای مختلف داخلی و خارجی برای فروش عرضه می‌شوند. طبیعی است که تنوع سلیقه و میزان نیاز در خرید این محصول مؤثر است. کسانی که برای صادرات و یا به‌صورت عمده برای پخش گز در سراسر کشور فعالیت می‌کنند، این شیرینی سنتی را به‌صورت عمده خریداری می‌کنند.

معرفی انواع گز

گز، محصولی است که در بازارهای مختلف به فروش می‌رسد. گزهای بلداجی، نبات، پولکی، سوهان و سوهان گزی امروزه در بسیاری از فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. عده‌ای طرفدار گز بدون مغز و عده‌ای هم طرفدار انواع گز با درصد مغزهای مختلف هستند.

از طرفی خرید گز با بسته‌بندی‌های شیک و با درصد بالای مغزها تنوع گسترده‌ای در بازار این محصول ایجاد کرده است؛ اما اگر بخواهیم خیلی خلاصه به انواع گز که تولید و در بازار عرضه می‌شود اشاره کنیم می‌توانیم موارد زیر را ذکر کنیم:

  1. گز لقمه‌ای مغز دار
  2. گزهای لقمه‌ای بدون مغز
  3. گز بی‌مغز آردی
  4. انواع گز بی‌مغز و مغز دار
  5. گزهای آردی سفارشی لقمه‌ای
  6. گزهای آردی کادوئی، فله‌ای و پاکتی
  7. گزهای لقمه‌ای آردی اصفهان
  8. گزهای آردی لقمه‌ای بلداجی
  9. گزهای طعم دار سنتی و صنعتی

انتخاب و خرید هر یک از این محصولات به میزان نیاز، کیفیت و البته قیمت تولیدات بستگی دارد. در مجموعه فروشگاهی آرتا می‌توانید هر یک از محصولات را به‌صورت جداگانه بررسی، انتخاب و خریداری کنید.

بهترین کیفیت گز

مرکز خرید انواع گز آنلاین

در بخش‌های مختلف از قطب‌های تولیدی گز ایران چون اصفهان بلداجی با مرکزهای خرید متعددی روبه‌رو خواهید شد و این مرکز خرید یکی از مراکز عرضه و فروش عمده تولیدات انواع گز برای بازارهای مختلف در کشور هست؛ بنابراین می‌توانید برای خرید این انواع گز با ما در ارتباط باشید تا با بررسی و سنجش نوع تقاضای بازار مصرف خود پیشنهاد‌هایی از تولیدات این انواع گز را با قیمت مناسب ارائه دهیم.

قیمت انواع گز ایران

آیا می‌دانید قیمت انواع گز در بازار کشور چگونه است؟ آیا بین محصولاتی مانند گزهای لقمه‌ای و آردی تفاوت قیمت وجود دارد؟ اصلاً قسمت گز چگونه تعیین می‌شود؟ قبلاً اشاره کردیم که بین تولیدات متنوعی که در بازار ایران مشاهده می‌کنیم تفاوت‌هایی وجود دارد.

یعنی این‌که انواع گز آردی و لقمه‌ای با طعم‌ها و مزه‌های مختلف تولید می‌شوند و در بسته‌بندی‌های بسیار زیبا برای فروش عرضه می‌شوند.

پس مسلم است که گزها با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود هستند. میزان کیفیت، نوع مغزها و میزان استفاده در گز و البته گزانگبین مصرف‌شده از عوامل اصلی در تعیین قیمت گز هستند.

در ادامه به نمونه‌هایی دیگر از گز اصیل اصفهان بهترین سوغاتی این دیار اشاره می‌کنیم.

گز اصیل لقمه‌ای اصفهان

  1. گز لقمه‌ای پسته
  2. گز سکه‌ای پسته
  3. گز لقمه‌ای بادام
  4. گز سکه‌ای مخلوط
  5. گز لقمه‌ای انگبین
  6. گز لقمه عسلی
  7. گز لقمه انگبین

اشاره‌ای به انواع گز آردی اصفهان

  1. گز آردی مخصوص
  2. گز پسته بادام آردی
  3. گز آردی پسته‌ای
  4. گز آردی بیدمشکی
  5. گز آردی بادامی

انواع گز مغذدار

مرکز فروش و خرید انواع گز ارزان‌قیمت

در مرکز فروش انواع گز می‌توانید بهترین تولیدات را در انواع آردی و لقمه‌ای تهیه کنید. بهترین و مناسب‌ترین گزها را با قیمت مناسب در نمایندگی‌های فروش اینترنتی می‌توانید پیدا کنید.

بسته‌بندی و میزان کیفیت مناسب این محصولات برای متقاضیان و خریداران مزیت محسوب می‌شود.

در مرکز فروش آنلاین گز آرتا این امکان را دارید که در میان تعداد زیادی از انواع گز، بهترین‌ها را انتخاب کرده و به قیمت ارزان‌تر خریداری کنید.

امکان ثبت سفارش خرید عمده و جزئی در وب‌سایت برای همگان فراهم است.

جمع‌بندی

در مطلب ارائه‌شده به انواع گز و موارد مهم مؤثر در قیمت گز اشاره کردیم. امروزه به دلیل امکانات فراوانی که در سایت‌های فروش اینترنتی فراهم است می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، هر نوع گز و سوهان موردنیاز خود را از طریق وب‌سایت فروشگاهی آرتا با قیمتی بسیار مناسب‌تر تهیه کنید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت گز مظفری

لیست قیمت گز مظفری ۲۸ درصد پسته‌ای

لیست قیمت گز مظفری با توجه به درصد مغزهای به کار رفته و نوع بسته‌بندی …

دیدگاهتان را بنویسید