گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / گز سکه / فروشگاه گز سکه در تهران

فروشگاه گز سکه در تهران

گز سکه از برند های شناخته شده در اصفهان است که فعالیتش در زمینه تولید گز اصفهان به چند سال گذشته بر می گردد. آیا می دانستید که در تهران، فروشگاه گز سکه مشغول به فعالیت است یا نه؟

می دانید که گز از شیرینی های متداولی در بین ایرانی ها هست که نه تنها همانند دیگر شیرینی های موجود در بازار، کالری چندانی نداشته و مصرف آن مضر نیست، بلکه اگر از مان های طبیعی در تهیه و تولید آن استفاده شده باشد، می تواند خواص انکار ناپذیری هم داشته باشد.

در ادامه به معرفی یکی از برند های معروف در صنعت تولید گز اصفهان پرداخته خواهد شد که فروشگاه های آن در برخی شهر های کشور مشغول به کارند.

فروشگاه گز سکه

 

معرفی اجمالی گز سکه

یکی از برترین برند هایی که در بازار گز اصفهان می توانید بیابید، گز سکه می باشد. این کارخانه با به کارگیری شیرین کننده های طبیعی، مغزیجات با کیفیت بسیار بالا و بدون هیچ ماده افزودنی، اسانس و مواد شیمیایی، بهترین گز های سنتی را روانه بازار فروش می کند.

بسته به اینکه در خط تولید گز سکه، چه میزان از انگبین های طبیعی استفاده شده باشد، کیفیت آن تعیین شده و در بازار قیمت گذاری می شود.

پس می توان دریافت که میزان کیفیت گز سکه در بازار فروش، وابسته به میزان انگبینی از قبیل شیرخشت، شکر تغال، بید خشت و … در خط تولید آن به کار گرفته شده باشد.

گز تهران

 

فروشگاه گز سکه در بازار داخلی

در اصفهان، بزرگترین و اصلی ترین فروشگاه گز سکه مشغول به فعالیت است که می توان آن را نمایندگی اصلی کارخانه گز سکه معرفی کرد.

این کارخانه به منظور اینکه در بازار داخلی بیشتر شناخته شود، در شهر های بزرگی نظیر تهران، نمایندگی و فروشگاه گز سکه را تاسیس نموده است.

افرادی که در شهر هایی جز اصفهان هستند و قصد خرید بهترین گز سکه اعم از انواع گز های سنتی همچون گز ۱۸% پسته، گز ۳۵% بادام، گز آردی و … را دارند، می توانند به کمک سایت گز سکه و اطلاعاتی که درون آن درج شده، در خصوص آدرس نمایندگی و فروشگاه گز تهران و شهر های دیگر، اطلاعاتی کلی به دست آورند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز سکه ای اصفهان در تهران / روش های خرید گز سکه ای

تهیه گز سکه ای اصفهان در تهران / روش های خرید گز سکه ای

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت خاص خودشان را دارند و باید …

دیدگاهتان را بنویسید