گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / گز شیرین / قیمت گز شیرین و سفارشی لقمه ای اصفهان

قیمت گز شیرین و سفارشی لقمه ای اصفهان

یکی از خوشمزه ترین تنقلات ما ایرانی ها و مخصوصا اصفهانی ها، گز می باشد. گز را می توان از شناخته شده ترین و اصلی ترین سوغات شهر اصفهان نامید که قدمت تولید و ساخت آن به سال های بسیار قبل بر می گردد. در استان اصفهان برندهای معتبر و خوشنامی وجود دارند که در زمینه عرضه انواع و نمونه های مختلف گز فعال هستند که یکی از آنها شیرین می باشد. این برند سالهاست که فعالیت عمده و گسترده ای دارد و توانسته است بین طرفداران گز، معتبر ظاهر شود. قیمت گز شیرین اصفهان بسته به نمونه های متنوع آن مانند سفارشی و یا لقمه ای با نرخ های مختلفی به مشتری عرضه می گردد. برای تهیه گز شیرین اصفهان با قیمتی مناسب و به صرفه می توانید به نمایندگی های مجاز و رسمی این کارخانه مراجعه کنید.قیمت گز شیرین و سفارشی لقمه ای اصفهان

لیست قیمت گز شیرین

لیست قیمت گز شیرینمعمولا تاجران گز قبل از آن که اقدام به خرید عمده این محصول نموده و از طریق شرکت های تولیدی اقدام به ثبت سفارش نمایند، ابتدا قیمت محصولات را به دست می آورند.وجود تعداد زیادی از شرکت های تولیدی در زمینه انواع گز باعث شده تا در این رقابت بسیار شدیدی ایجاد شود. همین مسئله نیز باعث شده تا تولیدکنندگان از روش های مختلف برای جذب مشتریان و متقاضیان استفاده کنند.ارائه قیمت های رقابتی به مشتریان و متقاضیان گز از جمله راه های جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش است. لیست قیمت گز شیرین، قیمت گز آردی کرمانی و همچنین شرایط فروش عمده را به راحتی می توانید از طریق مدیران فروش سایت ما جویا شوید.

سفارش گز لقمه و آردی

سفارش گز لقمه و آردی

متقاضیان و مشتریان عمده گز همواره اقدام به سفارش گز لقمه ای و آردی بصورت حجمی و تناژ می نمایند.شرکت های تولیدی اغلب سعی می کنند سفارش مشتریان عمده خود را با بهترین کیفیت تولید و ارائه کنند. زیرا این کار علاوه بر جلب رضایت تاجران و مشتریان عمده باعث می شود تا برند آنها معروف و مشهور شود.

شرکت تولیدی گز شیرین امروزه با خدمات و شرایط بهتری امکان سفارش گز لقمه ای و آردی را فراهم کرده است.
برای خرید عمده گز لقمه ای و آردی و اطلاع از قیمت گز شیرین و قیمت محصولات گز کرمانی در بازار می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تماس بگیرید.

فروش گز شیرین اصفهان به زیر قیمت بازار

فروش گز شیرین اصفهان به زیر قیمت بازار

گز یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین شیرینی جاتی است که اکثر افراد از آن به عنوان یک خوراکی خوشمزه و در عین حال مفید استفاده می کنند. این شیرینی خوش طعم و محبوب را می توان به عنوان یک سوغاتی ارزشمند و یا هدیه نیز به کار برد.

در بین برندهای مختلف، شرکت و کارخانه گز شیرین واقع در اصفهان توانسته است با ایجاد تمهیدات لازم و بر اساس مشتری مداری، قیمت بهترین گز اصفهان را به تمام مشتریان و مصرف کنندگان عزیز ارائه کند.

حال این سوال برای مصرف کننده ایجاد می شود که فروش گر شیرین اصفهان به زیر قیمت بازار و برابر با درب کارخانه از چه طریقی انجام می گیرد؟برای پاسخ به این سوال باید گفت که گز شیرین اصفهان دارای نمایندگی های حضوری و یا اینترنتی معتبر در سراسر کشور است که شما مشتری محترم می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها این محصول ناب و درجه را در نمونه های مختلف و متنوع و در تناژهای دلخواه با نرخی مناسب تهیه نمایید.

همواره هدف مدیران و مسئولان برند گز شیرین اصفهان ارائه باکیفیت ترین محصولات همراه با نرخ های مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

کارخانجات تولید کننده گز شیرین اصفهان

کارخانجات تولید کننده گز شیرین اصفهان

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که سابقه تولید گز در اصفهان به حدود 450 سال قبل بر می گردد. در طی این سال ها این شیرینی به عنوان یکی از اقلام مهم در مهمانی ها به ویژه در مراسم ها، اعیاد و جشن های خانوادگی بوده است.

در بین کارخانجات تولید کننده گز در اصفهان، شیرین یکی از خوشنام ترین و معتبرترین برندهای موجود می باشد. کارخانجات تولید کننده گز شیرین اصفهان در شهرک صنعتی دایر و فعال هستند. این کارخانجات با استفاده از آخرین دستگاه های روز و همچنین بهره گیری از تیم متخصص و آزمایشگاه های مدرن، توانسته اند بهترین محصولات اعم از نمونه های مختلف گز، سوهان، شکلات، پولکی و نبات را به دست مشتریان و مصرف کنندگان عزیز برسانند.

یکی از مواردی که مدیران و طراحان گز شیرین به آن توجه ویژه ای دارند، این است که آنها از بهترین بسته بندی برای کالاهای خود استفاده می کنند. از نمونه های مختلف بسته بندی استفاده شده توسط برند شیرین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فلزی
  • چوبی
  • فانتزی
  • سفارشی
  • ترمه
  • کادویی

پرفروش ترین انواع گز شیرین اصفهان

پرفروش ترین انواع گز شیرین اصفهان

یکی از معروف ترین و مهم ترین شیرینی های اصفهان، گز می باشد. این شیرینی از ماده اصلی به نام گز انگبین تشکیل شده است. گز درختی است که بیشتر در مناطق گرمسیری رشد می کند. از شاخه های این درخت ماده ای به نام انگبین ترشح می شود که به دلیل وجود ساکارز از آن در ساخت شیرینی گز استفاده می شود.

از دیگر مواد تشکیل گز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکر
  • سفیده تخم مرغ
  • مغز پسته یا بادام 

کارخانه گز شیرین برای اینکه این خوراکی را در بهترین نوع به مشتریان خود ارائه گرداند در مواد ترکیبی از آرد، نشاسته، روغن و هیچ گونه ماده نگهدارنده ای استفاده نمی کند. گز شیرین اصفهان دارای انواع مختلفی است که پرفروش ترین آنها نمونه های متنوع زیر می باشد:

  • گز لقمه ای 
  • گز انگشت پیچ
  • گز آردی 
  • گز برشی
  • گز پروبیوتیک لقمه ای 

بهتر است بدانید که نمونه های مختلف بالا در انواع مغزهای مختلف پسته و بادام و یا ترکیبی از هر دو و با درصدهای مختلف در تمامی شعب گز شیرین اصفهان موجود می باشد. 

تهیه ارزان گز شیرین اصفهان

تهیه ارزان گز شیرین اصفهان

از آنجایی که گز شیرین دارای طرفداران بسیار زیادی است و از عرضه زیادی برخوردار می باشد، مصرف کنندگان به دنبال خرید این محصول با قیمتی نازل می باشند. جهت تهیه گز شیرین اصفهان با نرخی ارزان راه های متعدد زیر وجود دارد:

  • مراجعه مستقیم به دفتر فروش این کارخانه
  • مراجعه به فروشگاه های حضوری این برند که اغلب در شهر اصفهان دایر می باشند.
  • مراجعه به نمایندگی های آنلاین و اینترنتی معتبر این کارخانه

تمام مراکز بالا گز شیرین را در تناژهای مختلف کلی و جزئی و در بهترین بسته بندی ها به دست مشتریان می رسانند.

همان طور که می دانید گز دارای طعم لذیذی می باشد. سازندگان در مواد تشکیل دهنده گز، به غیر از انگبین از ترنجبین و شیر خشت به عنوان یک طعم دهنده اصلی نیز استفاده می کنند. بهتر است بدانید که مواد تشکیل دهنده موجب شده است که این خوراکی دارای ارزش غذایی بالایی باشد. شما می توانید از این شیرینی سالم به عنوان یک میان وعده مفید استفاده لازم را ببرید.

سریع ترین راه خرید گز شیرین اصفهان

سریع ترین راه خرید گز شیرین اصفهان

برای خرید گز شیرین اصفهان راه های مختلفی وجود دارد. سریع ترین راه برای تهیه انواع گز شیرین اصفهان، مراجعه به سایت ها و یا کانال های مجازی معتبر و رسمی می باشد.خرید اینترنتی گز شیرین اصفهان دارای مزایای بسیار زیادی است که در زیر آنها را برای شما عنوان کرده ایم:

  • صرف زمان کمتر 
  • پرداخت هزینه و بهای کمتر
  • دریافت کالا در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر
  • بازه انتخابی بزرگ تر و در نتیجه مقایسه راحت تر کالا با یکدیگر

شرکت گز اصفهان در کنار رعایت تمام ویژگی ها و روش های اصیل در ساخت این خوارکی از دستگاه های کاملا صنعتی و مکانیزه نیز استفاده می کند.
مدیران این کارخانه با استقرار آزمایشگاه های تخصصی و نظارت بر تمامی مراحل تولید توانسته اند، گواهی ایزو 22000 از UKAS انگلستان (بالاترین استاندارد اروپا) و همچنین تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا را بگیرند. لازم به ذکر است که استانداردهای رعایت شده در گروه کارخانجات گز شیرین اصفهان جزء منحصر به فردترین استانداردهای جهانی به شمار می آید.

خواص استفاده از گز شیرین اصفهان

خواص استفاده از گز شیرین اصفهان

گز به دلیل وجود موادی مانند مغز پسته و بادام، انگبین، شیر خشت و سفیده تخم مرغ در ترکیبش، دارای مزایا و خواص بی نظیری می باشد. از خواص گز که می توان با مصرف آن در حد تعادل به آن رسید، نمونه های زیر می باشد:

  • حاوی انواع ویتامین‌ های A ،C ،E، گروه ویتامین‌ های B مانند B۱،B۲،B۳،B۶
  • حاوی سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات، قند مانند گلوکز، فروکتوز، ساکاروز و مالتوز، فیبر، کلسیم، آهن، منیزیم، اسید فولیک، لوتئین و زآگزانتین 
  • موجب تقویت عمومی و افزایش انرژی بدن می شود.
  • گز هموگلوبین خون را افزایش می‌ دهد و کم‌ خونی را هم برطرف می‌ کند.
  • خاصیت آنتی‌ اکسیدانی دارد. بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌ هایی به ویژه انواع سرطان‌ ها محافظت می‌ کند.
  • خاصیت آرام‌ بخشی دارد و اضطراب و استرس را از بین می‌ برد.
  • به زیبایی و شادابی پوست و مو کمک شایانی می‌ کند.
  • خاصیت آنتی‌ بیوتیکی دارد، بنابراین عفونت‌ های بدن را از بین می‌ برد.
  • موجب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود.

البته لازم به ذکر است که با توجه به خواص گز، تمامی افراد مخصوصا زنان باردار نباید در مصرف آن زیاده روی کنند.

بزرگ ترین بازار فروش گز شیرین اصفهان

بزرگ ترین بازار فروش گز شیرین اصفهان

از آنجایی که گز شیرین اصفهان در سال های اخیر به عنوان برترین برند شناخته شده است، بنابراین در بازار رقابتی این شیرینی در صدر جدول فروش می باشد. بزرگ ترین بازار فروش گز شیرین مربوط به خود شهر اصفهان می باشد.
شهر اصفهان شهری توریستی و گردش پذیری است و سالانه مسافران زیادی گز را به عنوان سوغاتی تهیه می کنند.

در شهر اصفهان علاوه بر شعب مرکزی این گز، نمایندگی ها و مراکز دیگری نیز وجود دارند که محصولات کارخانه گز شیرین را به دست مشتریان می رسانند. کارخانه گز شیرین و نمایندگی های آنان نیز عرضه اینترنتی گز را در دستور برنامه های خود قرار داده اند و از این طریق توانسته اند خدمات بسیار خوبی را به مشتریان ارائه دهند.

گز صادراتی اصفهان دارای فروش بالایی است. از آنجایی که گز اصفهان در تمامی دنیا و در برندهای متنوع از جمله شیرین بسیار مشهور و معروف می باشد، کشورهای دیگر خواهان این محصول هستند.

صادرات گز شیرین و دیگر برندهای گز اصفهان به کشورهای اروپایی، آمریکایی و مخصوصا حوزه خلیج فارس توانسته است، سود بسیار خوبی را برای کشورمان عاید کند و از این طریق افراد بسیار زیادی مشغول به کار شوند.

تهیه عمده گز شیرین اصفهان

تهیه عمده گز شیرین اصفهان

خرید گز شیرین اصفهان به صورت عمده موجب می شود که مصرف کننده این کالای خوراکی را با نرخ ارزان تر و بهتری نسبت به قیمت گز کیلویی تهیه کند. تهیه گز عمده برای افرادی که در امر ارسال و صادرات گز به کشورهای دیگر هستند، از لحاظ اقتصادی برایشان به صرفه و سودآور می باشد.

همان طور که در قسمت های قبلی گفتیم، یکی از محصولات کارخانجات گز شیرین اصفهان، سوهان می باشد. خرید سوهان عسلی اصفهان که یکی از سوغاتی های مشهور و بسیار خوش طعم می باشد، از طریق تمامی شعب این برند امکان پذیر است.سوهان عسلی دارای موادی همچون خلال بادام، شکر، عسل، روغن و زعفران سائیده است که ترکیب این مواد با یکدیگر یک شیرینی ناب و درجه یکی را حاصل می آورد.

از انواع مختلف سوهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوهان عسلی تخته ای
  • سوهان گزی 
  • سوهان عسلی برشی 
  • سوهان عسلی زعفرانی 
  • سوهان لوزی

خریداران گز شیرین اصفهان

خریداران گز شیرین اصفهان

گز شیرین در تهران و یا سایر شهرهای کشورمان و حتی کشورهای دیگر با استقبال بسیار خوب و بی نظیری روبرو شده است. استفاده از مواد اولیه مرغوب و ارگانیک موجب شده که طعم و عطر این شیرینی بسیار مطبوع باشد و افراد از این خوراکی استفاده لازم و مفید را ببرند.

خرید گز و سوهان به عنوان شیرینی جات برای تمامی مهمانی ها توسط بسیاری از افراد صورت می گیرد. از انواع مختلف گز که در بازار برای تمام مصرف کنندگان و خریداران موجود می باشد، می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • گز سکه ای
  • گز لقمه ای
  • گز آردی
  • گز شکلاتی
  • گز مغز پسته
  • گز مغز بادام
  • گز زعفرانی
  • گز ۴۸ درصد، گز ۳۸ درصد، گز ۲۸درصد

در بین نمونه های بالا، گز آردی در اندازه های گل ریز و گل درشت در بازار موجود می باشد. این گز دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر است:

  • عدم چسبیده شدن به دندان در موقع خوردن
  • ماندگاری و امکان نگهداری طولانی مدت گز آردی نسبت به گزهای دیگر
  • مصرف گز آردی برای معده، کبد، کلیه و دیگر ارگان های بدن سودمند خواهد بود.‌
  • خاصیت تب‌ بری، رفع یبوست، دفع صفرا دارد.

عرضه مستقیم گز شیرین اصفهان

عرضه مستقیم گز شیرین اصفهان

همان طور که می دانید قیمت گز در اصفهان به دلیل اینکه در این شهر کارخانجات مختلف گزسازی وجود دارد و به قول معروف منبع و معدن این محصول می باشد، نسبت به شهرهای دیگر پایین تر است. 

برای اینکه گز شیرین را بتوانید با نرخی مناسب و برابر با کارخانجات موجود در اصفهان خریداری کرد، عرضه مستقیم این خوراکی برای تمامی مشتریان در سراسر کشور از طریق مراکز و شعب معتبر و رسمی آغاز شده است. 

یکی از انواع مختلف گز، گز لقمه ای می باشد. این گز برای پذیرایی در مهمانی های خانوادگی و ایام نوروز بسیار مطلوب است. کارخانجات این گز را در بسته بندی های پلاستیکی طرح دار و یا ساده قرار می دهند.
چون این گز در بسته بندی های پلاستیکی قرار دارد، بزودی خشک نمی شود. لازم به ذکر است که انواع گز را باید در جای خشک و خنک نگهداری کرد، تا بتوان مدت زمان بیشتری از آن بهره برد.

چه افرادی می توانند از گز شیرین اصفهان استفاده کنند

چه افرادی می توانند از گز شیرین اصفهان استفاده کنند

تمامی افراد در هر گروه سنی می توانند به راحتی از انواع مختلف گز شیرین استفاده کنند. برند شیرین برای افرادی که دارای چربی خون هستند، گز کم کالری و رژیمی را نیز تولید کرده است. همچنین یکی از دیگر محصولات این کارخانه گز پروبیوتیک است که هر 100 گرم این محصول دارای حداقل 100 میلیون باکتری مفید و فعال لاکتوباسیلوس اسپوروژنز می باشد. این گز دارای خواص زیر است:

  • بهبود سلامت و کارایی سیستم گوارش
  • تنظیم و تقویت سیستم ایمنی
  • کاهش کلسترول
  • کاهش عوارض عدم تحمل لاکتوز

بهترین زمان برای مصرف گز شیرین اصفهان

بهترین زمان برای مصرف گز شیرین اصفهان

مصرف گز شیرین دارای زمان مشخصی نمی باشد. شما می توانید این خوراکی را در هر ساعت از شبانه روز استفاده کنید. اغلب افراد گز را به عنوان یک میان وعده مفید و مقوی در عصر و یا صبح همراه با چایی و یا قهوه استفاده می کنند.

یکی از انواع گزهایی که کودکان آن را خیلی دوست دارند، شکلاتی می باشد. این محصول علاوه بر محتویات گز معمولی دارای یک رویه شکلات است. به دلیل اینکه در این گز از روغن و مواد افزودنی فانتزی استفاده نشده است، بنابراین مصرف آن برای کودکان در حد متعادل مانعی ندارد.

در آخر این نکته را برای شما عنوان می کنیم که خرید اینترنتی گز و سوهان در نمونه ها و برندهای مختلف مانند خرید اینترنتی گز آنتیک و شیرین از طریق وب سایت ما برای همه افراد میسر می باشد. شما می توانید این محصولات را از طریق کارشناس فروش ما در حجم ها و طعم های دلخواه ثبت کرده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

صنایع غذایی آرتا

صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز لقمه ای اصفهان

قیمت گذاری گز لقمه ای + خرید گز آردی اصفهان

قیمت گذاری گز لقمه ای به میزان کیفیت مواد اولیه، انگبین مصرفی و وزن محصول …

دیدگاهتان را بنویسید