گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / صادرکنندگان سوهان گزی اصفهان

صادرکنندگان سوهان گزی اصفهان

امروزه صادرکنندگان سوهان گزی اصفهان، به عرضه با کیفیت ترین انواع این شیرینی به اقصی نقاط جهان می پردازند و از این طریق ارزآوری خوبی برای کشور داشته اند.
سوهان ها در انواع مختلف و با استفاده از ترکیبات گوناگون تولید می شوند و هرکدام مورد توجه ذائقه ای قرار می گیرد.

مواد تشکیل دهنده سوهان کدامند؟

آیا با مواد تشکیل دهنده سوهان آشنایی دارید؟

ما در این مقاله می خواهیم که به بررسی این موضوع برایتان بپردازیم تا به اطلاعات جامع و کاملی دست پیدا کنید؛ پس با ما همراه باشید.

اولا این نکته را در خاطر داشته باشید که نوع مواد اولیه به کار برده شده در خط تولید این محصولات تا حدود زیادی بستگی به سلیقه خود شخص تولید کننده دارد اما به طور کلی، اصلی ترین ماده برای تهیه سوهان، آرد سبوس دار می باشد زیرا این محصول دقیقا جزو دسته حلوا ها طبقه بندی می شود و تقریبا از جهات گوناگونی مشابه آن ها می باشد با این تفاوت که طرز تهیه شان با هم دیگر متفاوت است.

ماده دیگری که در خط تولید سوهان به کار برده می شود، برخی از افزودنی ها از جمله شکر، هل و مقدار زیادی زعفران سائیده شده می باشد؛ تمامی این مواد را با هم مخلوط می کنند و مقدار کمی آب را به آن ها می افزایند تا خوب حل شوند و حالت گلوله گلوله پیدا نکنند.

به علاوه، حاوی مقادیر بالایی از جوانه گندم به همراه دو تا سه عدد زرده تخم مرغ می باشند؛ تخم مرغ در نهایت، باعث افزایش قوام و استحکام سوهان می شود و ظاهر مطلوب تری را به ارمغان می آورد.

در آخر کار برای تزئین محصول از خلال پسته و یا بادام هم استفاده می کنند و مقداری پودر نارگیل را بر روی سوهان ها می پاشند.

نسبت تمامی این محصولات، متغیر است و کم و زیاد شدن آن بستگی به دلخواه خودتان دارد.

سوهان گزی اصفهان

جدیدترین قیمت سوهان گزی اصفهان

جدیدترین قیمت سوهان گزی اصفهان در فروشگاه آنلاین ما در همین سایت عنوان شده است اما دقت کنید که هیچ کدام یک از این اعداد و ارقام، ثابت نیستند.

مهم ترین عامل در ارزش گذاری نرخ های مصوب شده برای سوهان های نام برده شده، میزان کیفیت شان در طعم و مزه می باشد.

برای کسب اطلاعات و آگاهی های بیش تر و جامع تر در این زمینه قادر هستید که از فروشگاه آنلاین ما دیدن به عمل آورید و یا با کارشناسان واحد فروش مجموعه در ارتباط باشید.

سوهان گزی اصفهان

فروش سوهان گزی صادراتی اصفهان

سوهان گزی صادراتی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و بالاترین استانداردهای تولید، و به صورت فله و بسته بندی در بازارهای خارجی به فروش می رسد.

نمونه های گوناگونی از سوهان گزی توسط شرکت های تولیدی مختلف، تولید و عرضه می شوند و هرکدام به دلیل داشتن ترکیبات متنوع، سطح کیفی متفاوتی دارند.

گز و سوهان گزی اصفهان در بسیاری از کشورها از جمله در کشورهای عربی با استقبال زیادی روبرو شده است و مراکز فروش سوغات اصفهان اقدام به ایجاد فضایی راحت برای صادرات نموده اند.

صادرات سوهان گزی از طریق سایت های اینترنتی فعال در این زمینه از جمله وبسایت فروشگاه اینترنتی صنایع غذایی آرتا امکانپذیر می باشد و با بهترین قیمت و کیفیت انجام می شود.

سوهان گزی اصفهان

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید