گز اصفهان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / سوهان گزی / قیمت سوهان گزی اصفهان

قیمت سوهان گزی اصفهان

قیمت سوهان گزی اصفهان با توجه به اندازه آن متفاوت است و حتی با توجه به نیازی که خریداری می کنید مانند بسته ای و یا کیلویی قیمتش تعیین شده و به فروش می رسد.
سوهان گزی از بهترین سوغاتی و سنتی ترین نوع شیرینی اصفهان است که دارای طعم فوق العاده بی نظیری است و بیشترین خواهان را دارد و در انواع مهمانی برای پذیرایی می توان استفاده کرد.

ویژگی های یک سوهان گزی خوب

یکی از ویژگی هایی که سوهان دارد رنگ آن است و دارای رنگ قهوه ای روشن است و همچنین عطر و طعم بی نظیری دارد و همان طور از بو و مزه آن قابل تشخیص است که دارای کیفیت خوبی باشد. برای تهیه آن از آرد جوانه گندم و از روغن حیوانی و کره به مقدار کم استفاده می شود و سبب ظاهری زیبا و طعم خاص می شود.

سوهان گزی هنگام بسته بندی شده کامل است و خورد شده نیستند و همان طور با ترد بودن این محصول به هیچ عنوان به دندان ها نمی چسبد، زیرا سوهان گزی از بهترین تولیدی این شهر است و با بهترین مواد اولیه آن را تهیه می کنند که از ویژگی آن است .سوهان امروزه با داشتن طعم فوق العاده در پذیرایی از مهمان ها طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده، و یک نوع شیرینی بسیار خوشمزه است.

یکی از ویژگی هایی که سبب ماندگاری و ترد شدن آن می شود استفاده از روغن کم است که موجب می شود مدت کوتاهی مورد استفاده قرار دهید، و به علاوه کیفیت آن همان گونه باقی می ماند که می توانید داخل ظرف در جای گرم و خشک نگه داری کنید و حتی امکان گذاشتن ظروف داخل یخچال نیز امکان پذیر است. افرادی که به شیرینی جات علاقه مند هستند و طعم آن نیز اهمیت دارد سوهان گزی بهترین نوع شیرینی جات بوده و با وجود مواد مغذی برای بدن ضرری ندارد.

قیمت سوهان گزی

سفارش سوهان گزی اصفهان

برای سفارش سوهان می توانید به انواع مراکز فروش سوهان مراجعه کنید و از بهترین آن خریداری کنید زیرا طعم فوق العاده ای دارد زیرا این محصولات بسیار خوشمزه هستند و کمتر کسی است که از این محصول دوست نداشته باشد، زیرا این محصولات با بهترین مواد اولیه تشکیل شده اند که کیفیت آن را تضمین می کند این محصولات در انواع مراکز ها تولید می شوند و به بازارهای مختلف شهر ها توزیع و عرضه می شود تا بتوانند همه از آن استفاده کنند. و همان طور علاوه بر آن می توانید به عنوان سوغاتی آن را هدیه دهید و حتی می توان با مسافرت به این شهر زیبا مانند خودش خریداری کنید.

قیمت سوهان گزی

قیمت و خرید سوهان گز اصفهان

سوهان گزی یکی از فرآورده های غذایی بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد که مشتریان و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.
عوامل متعددی در قیمت سوهان گزی تاثیر می گذارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • هزینه مواد اولیه: به کار بردن مواد اولیه مرغوب مانند کره حیوانی و زعفران درون سوهان گزی سبب افزایش قیمت این محصول می شود.
  • فله و بسته بندی: بدیهی است که سوهان گز فله به دلیل کاهش هزینه های بسته بندی با قیمت مناسب تری به فروش می رسد.
  • میزان خرید: اغلب نمایندگی ها و مراکز فروش گز و سوهان برای خریداران عمده ای تخفیفات ویژه ای را در نظر می گیرند.

خرید سوهان گزی تازه با قیمت مناسب از طریق مراجعه به نمایندگی فروش برندهای مختلف گز و سوهان امکانپذیر بوده و یا ثبت سفارش و خرید غیرحضوری از سایت های اینترنتی معتبر در زمینه عرضه و فروش سوغات اصفهان نیز قابل انجام است.

قیمت سوهان گزی

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

فروشگاه آنلاین سوهان گزی اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی لقمه ای + خرید گز اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی با محصولات جدید خود عطر خوش و طعم شگفت انگیز گز …

دیدگاهتان را بنویسید