گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز / خرید عمده گز آنتیک بهترین قیمت

خرید عمده گز آنتیک بهترین قیمت

خرید عمده گز آنتیک در انواع مختلف، برای نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر با نرخ های قیمت بالا و پایین و بهترین کیفیتی فرصتی است که محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.
گزهای لقمه ای در انواع گوناگون تهیه و تولید شده و بنابراین بر اساس این که مغزدار و یا بدون مغز هستند برای نوروز امسال مناسب بوده و در سراسر کشور توزیع و پخش می شوند.

خرید عمده گز آنتیک

گز آنتیک یکی از محصولات بسیار شناخته شده در بازار گز ایران است که برای مصارف داخلی و صادراتی تهیه و تولید می شود.
مارخانه گز آنتیک محصولات مختلفی را در تولید میکند که هر کدام بازار خرید مختص به خود را دارند؛ از جمله:

  • گز زعفرانی با انواع مغزبجان
  • گز عسلی لقمه ای
  • گز لقمه ای غنی شده با انگبین
  • گز مغز پسته ای ترکیبی با ترنجبین
  • گزهای لقمه مغز پسته ای با انواع جعبه های شکیل و ترمه ای
  • انواع گز با درصدهای ۱۸ درصد ۲۰ درصد ۴۰ درصد و ۳۵ درصد
  • گز بادامی آردی
  • گز با روکش شکلاتی و مغز فندق و پسته

خرید عمده گز آنتیک توسط فروشگاه ها و مراکز فروش بزرگ و همچنین شرکت های صادراتی صورت گرفته و مجموعه آرتا همکاری بسیار نزدیکی با عمده فروشان دارد.

خرید عمده گز آنتیک

تولید و فروش گز آنتیک

خرید و فروش گز در داخل کشور و حتی برای صادرات، یکی از محصولاتی است که بسیار پر اهمیت بوده و خرید عمده گز آنتیک هم در این رده قرار دارد.
اصفهان یکی از قطب های اصلی تولیدی گز در ایران بوده و در این بخش می توان دید که برندهای تولیدی بسیاری وجود دارند که هر یک به نوبه خود دارای بازارهای فروشی بوده اند.
به عنوان مثال گزهای آنتیک که یکی از محبوبترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان گز اصفهان به شمار می آید، محصولات خود را با بسته بندی های شکیل و زیبا وارد بازار میکند.
در مرکز خرید اینترنتی گز عمده آنتیک، انواع و اقسام گوناگونی از تولیدات موجود بوده و می توانید با قیمت های مناسب اقدام به خرید این تولیدات نمایید.
در خرید عمده گز آنتیک به جهت این که به صورت مستقیم از کارخانه اقدام می کنید، بهترین و مناسب ترین قیمت به شما پیشنهاد داده خواهد شد.

با کمترین قیمت می توانید بهترین انواع گز را از فروشگاه اینترنتی آرتا بدون هیچ گونه واسطه ای و در حجم های مختلف خریداری کنید.

خرید گز

گز لقمه ای غنی شده با انگبین

از گز آنتیک چه می دانید؟ محصولات مختلف گز آنتیک را می شناسید؟ آیا می دایند که گزهای لقمه ای آنتیک چه خواصی داشته و برای چه بیماری هایی مفید است؟
گز دردشتی در بازارهای داخلی و خارجی به گز آنتیک معروف است.
تولید گز در اصفهان دارای تاریخچه طولانی است و به ماده خوراکی شیرینی به نام حلوا چوبه باز می گردد. زمانی که کشاورزان در دوران صفویه به کشت خشخاش می‌پرداختند، به دلیل سردی فراوان، حلواچوبه به مرور زمان دچار تحولاتی گردید و گز امروزی با انواع طعم های مختلف تولید گردید.

برای خرید عمده گز آنتیک می توانید به وب سایت آرتا مراجعه کرده و با بررسی محصولات می توانید، بهترین ها را با قیمت مناسب خریداری کنید.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید