گز اصفهان
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / خرید عمده سوهان گزی درجه یک / خرید کلی سوهان گزی + جدیدترین قیمت فروش عمده

خرید کلی سوهان گزی + جدیدترین قیمت فروش عمده

خرید کلی سوهان گزی لقمه ای اصفهان که با کیفیت عالی تولید شده و با جدیدترین قیمت فروش عمده ای عرضه می شود، بسیار مقرون به صرفه بوده و برای صادرات توصیه می شود.
در چند سال اخیر شاهد تولید نوعی دیگر از محصولات آرتا بوده ایم که در نوع خود شیرینی بسیار محبوبی است. سوهان گز مخصوص آرتا در کنار دیگر برندهای شناخته شده بازار داخلی و صادراتی را پوشش میدهد.
در ادامه این مقاله می توانید در خصوص تولید و قیمت فروش گز و سوهان گزی اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.
فروش اینترنتی و آنلاین، دسترسی به انواع محصولات سوغات اصفهان از جمله انواع پولکی، گز، نبات، سوهان و سوهان گزی را ساده تر کرده است.

آنچه باید در مورد سوهان و گز بدانید

وقتی صحبت از سوهان می شود همه ما به یاد شهر زیارتی قم می افتیم، چون که سوغاتی مهم این نقطه از کشور شناخته می شود.
اما امروزه سوهان در سایر نقاط ایران و از جمله در استان اصفهان هم تولید می شود که از کیفیت درجه یک هم برخوردار است.
سوهان از آرد جوانه گندم، شکر یا عسل و مغز پسته ساخته می شود که مواد اولیه و اصلی این شیرینی خوشضمزه است.
سوهان گز هم تلفیقی از گز و سوهان است که با وجود این که مدت زمان کوتاهی است که تولید می شود اما محبوبیت بالایی دارد.
این خوراکی خوشمزه نوعی گز است که با سوهان روکش میشود و نوعی سوهان مغزدار گزی است. در ادامه در مورد این محصول بیشتر توضیح میدهیم.

سوهان گز اصفهان را با کیفیت عالی بخرید

کارخانه تولید سوهان گز اصفهان / آرتا

سوهان و گز را به صورت جداگانه برای تولید گز سوهان آماده سازی می کنند و پس از آن گز لقمه را در سوهانی که شبیه حلوا است می غلتانند.
این کارها به وسیله قالب ها و ابزارهای مخصوص انجام شده و در نهایت محصولی بسیار خوشمزه و با ظاهری زیبا و دلفریب حاصل می شود.
سوهان گزی امروزه در کارخانجات مختلفی تولید و با برندهای متنوع به بازار عرضه می شود. مارک های آرتا و حاج مجتبی قربانی از مشهورترین ها هستند.
ویژگی هایی که برای این برندهای سوهان گزی می توانیم برشماریم عبارتند از:

  1. کیفیت عالی
  2. شیرینی سالم
  3. محصولی بهداشتی
  4. طعم منحصر به فرد
  5. بسته بندی خوب پقیمت خرید مناسب

این شیرینی سالم فاقد مواد نگهدارنده است و با مواد اولیه تازه و مرغوب تولید میشود. این خوارکی در دسته بندی مواد خوراکی سالم و مقوی گنجانده می شود.

گز و سوهان دو نمونه بسیار مشهور و مهم شیرینی های اصیل ایرانی هستند که هر کدام طعم و ویژگیهای خاص خود را داشته و در نوع خود متنوع و بی نظیر هستند.

گزانگبین اصفهان با قیمت مناسب

قیمت فروش عمده انواع گز و سوهان گزی

خرید کلی سوهان گزی توسط شرکت ها، فروشگاه های بزرگ، صادر کنندگان کالاها و محصولات ایرانی و نمایندگی های فروش عمده و جزئی در سراسر ایران صورت می گیرد.
گز، یکی از مهمترین و اصلی ترین سوغاتی های شهر اصفهان است که در بین مردم داخل کشور و حتی در سایر کشورها به خوبی شناخته می شود.
سفیده تخم مرغ، مغزهای پسته و بادام، گزانگبین، طعم دهنده ها مانند هل و گلاب از مواد اولیه اصلی تولید گز در ایران است.
گزانگبین که نوعی ماده شیرین طبیعی مانند عسل است، نسبتاً کمیاب است و به همین علت امروزه برای تهیه گز بیشتر از شکر و عسل استفاده می کنند.

قیمت فروش عمده انواع گز و سوهان گزی بسته به نوع محصول، مغزدار و یا بدون مغز، میزان مصرف انگبین و نوع بسته بندی بسیار متفاوت است.

برای دریافت قیمت محصولات مجموعه غذایی آرتا می توانید علاوه بر تماس با کارشناس فروش از وب سایت و اطلاعات مندرج در آن بهره مند شوید.

قیمت فروش گز فله مستقیم از کارخانه

در مورد ویژگی های سوهان گزی بیشتر بدانیم

همان طور که میدانید گز و سوهان انواع مختلفی دارند و با طعم ها و اشکال مختلفی تولید می شوند، در نتیجه سوهان گزی هم به همین میزان متنوع است.
انواع سوهان گز از نظر:

  1. نوع سوهان و گز استفاده شده در آن ها
  2. درصد گز و سوهان به کار رفته
  3. میزان استفاده از مغزها
  4. نوع ماده شیرین کننده
  5. مشخصات ظاهری، با یکدیگر فرق دارند.

به عنوان مثال ممکن است گز به کار رفته در تولید سوهان گزی از نوع پسته ای یا بادامی باشد، این مسئله در مورد روکش شیرینی نیز صدق می کند.
علاوه بر این برخی از ارقام سوهان، نرم و برخی دیگر حالت ترد دارند. در هر حال خرید انواع گز بسته به ذائقه و سلیقه متفاوت است.
خرید کلی سوهان گزی می تواند با قیمت مناسب و ارزان تر صورت بگیرد و در مناسبت ها و مهمانی ها مختلف از این شیرینی استفاده می شود.
این شیرینی سرشار از کالری و مواد مغذی است و البته فوق العاده انرژی زا هم هست. برای خرید بهترین محصولات از آرتا همین حالا اقدام کنید.

نکته پایانی

خرید اینترنتی انواع شیرینی سنتی و اصیل ایرانی امروزه رونق بیشتری داشته از وب سایت آرتا، می تواند شما را به خرید آسان تر هدایت کند.
از طریق فرم های موجود در سایت یا سایر پل های ارتباطی استفاده کرده و بهترین سوهان گزی درجه یک را با اطمینان خاطر به صورت عمده و جزئی خریداری کنید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی کارتنی فله

سوهان گزی کارتنی فله + پخش عمده سراسر کشور

سوهان گزی کارتنی فله یکی از محصولات پرطرفدار در سراسر کشور است که به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید