گز اصفهان
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / سوهان گزی مرغوب صادراتی محصول درجه یک بازار

سوهان گزی مرغوب صادراتی محصول درجه یک بازار

سوهان گزی مرغوب صادراتی، متشکل از بهترین سوهان و گز اصفهان محصولی درجه یک است که به کشورهای همسایه و اروپا ارسال می شود. در بازار صادرات، گز و سوهان ایران متقاضیان فراوانی دارد. سوهان گزی در بازار ایران و جهان بسیار خوش درخشیده است و با کیفیت عالی در بسته بندی های متنوع در فروشگاه ها و نمایندگی های سطح کشور توزیع می شود.

گز مرغوب محصول درجه یک بازار

همه می دانیم که گز اصفهان یکی از محبوب ترین خوراکی های ایرانی است که به کشورهای مختلف هم صادر می شود.
کشورهای عربی و اروپایی از مقاصد مهم گز و سوهان ایران هستند و گز اصفهان را به عنوان ممتازترین محصول صادراتی خوراکی به جهانیان معرفی کرده اند.
کشورهای مقصد سنجیده شده و نوع و کیفیت محصول با توجه به کشور مقصد می تواند تفاوت هایی داشته باشد. کشورهایی مثل اماران و قطر، باکیفیت ترین و لوکس ترین مدل گز تولید شده اصفهان را خریداری می کنند.
کشورهایی هم مانند عراق یا افغانستان، خریدار گزهای ارزان قیمت تر هستند. در ادامه کمی به استانداردها و روش های صادرات و خرید گز می پردازیم.

 سوهان گزی مرغوب صادراتی

صادرات گز پرسود است؟

از اواسط دوره قاجار بود که گز با ماشین های حمل و نقل به اروپا صادر می شد و برای تجار ایرانی هم تجارت پرسودی به شمار می آمد.
ورود هواپیما و کشتی های باربری بخار هم در دوره پهلوی، صادرات محصولاتی مانند گز و زعفران را ساده تر کرده و این صنایع هم گسترش یافتند.
کارگاه های تولید گز و سوهان افزایش یافتند و این صنعت توسعه بیشتری هم پیدا کرد. تجارت و صادرات گز و سوهان پر منفعت است و دلایل آن در ادامه ذکر می شود.

  1. مناسب بودن بسته بندی
  2. کم بودن قیمت تولید گز
  3. استقبال جهانیان از طعم و مزه گز ، از جمله مزیت هایی است که در صادرات سوهان گزی مرغوب صادراتی هم در نظر گرفته می شود.

برای صادرات گز به کشورهای مختلف بایستی بدانیم تولید کنندگان و صادر کنندگان گز چه اقداماتی می کنند و گز صادراتی هم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

امروزه برای خرید محصولاتی مانند گز، وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی فعالیت گسترده تری دارند و مجموعه هایی مانند آراد بهترین و مرغوب ترین انواع سوهان و گز را برای صادرات آماده سازی می کنند.

بهترین گز اصفهان برای صادرات

چه کسانی گز را صادر می کنند؟

اگر بخواهیم به اختصار در خصوص صادرات گز اشاره کنیم می توانیم بگوییم که گز و یا مواد خوراکی معمولاً به دو صورت صادر می شوند.

  1. این که شما شرکت بازرگانی دارید و خدمات ترخیص را هم خودتان انجام می دهید. در این صورت شما می توانید از کارخانه تولیدی که استاندارد کشور مقصد را دارد خرید کنید. اینکار مزیتی که دارد این است که ارزش افزوده نداشته و می توانید گز را با قیمت کمتری تهیه کنید و سود شما در این حالت طبیعتاً بیشتر است.
  2. دیگر این که شما تاجر و یا خریدار و مشتری خارجی دارید و مایل هستید که کارهای ترخیص را خودتان انجام دهید. خب در این صورت پس از این که بار را خریدید، سرکت های خدمات ترخیص این کار را برایتان انجام می دهند. و بار را به مقصد ارسال می کنند. کارمزدها هم بسته به بار و حجم آن و کشور مقصد متفاوت است.

برای این که بتوانید بهترین سوهان گزی مرغوب صادراتی را خریداری کنید کافی است از طریق فروشگاه اینترنتی آرتا اقدام کنید. کارشناسان ما راهنمای شما هستند.

صادرات گز و سوهان به اروپا

گز و سوهان گزی مرغوب صادراتی

شما اگر بخواهید می توانید هر محصول خوراکی را با استانداردهای صادر کنید، اما کشورهای مختلف برای وارد شدن آن کالا به کشور خود استانداردهای مخصوص دارند.
با توجه به این که گز ارزان قیمت است و مواد اولیه آن و هزینه کارگر در ایران پایین تر است، در نتیجه قیمت مواد غذایی از دیگر کشورها ارزان تر است.
قیمت جهانی کالاهای ایرانی در مقایسه با دیگر کشورها بسیار پایین است.، به دلیل این که میانگین حقوق کارگر در ایران پایین است.
گز محصولی است که می توانید به صادرات آن فکرکنید و به عنوان یک شیرینی ماندگار و لوکس با بسته بندی خوب و مناسب به کشورهایی مانند امارات که اقتصادی قوی دارد صادر نمایید.یکی از محصولاتی هم که اخیراً و در طی سال های اخیر به بازار عرضه شده است گز سوهان است که طرفداران بسیاری هم دارد.

گز سوهان مرغوب برای صادرات

سوهان گزی کیلویی چند است؟

سوهان که بسیار پرطرفدار است در قم و اصفهان تولید می شود و فروشگاه های زیادی هم این محصول را به صورت عمده و تخصصی عرضه می کنند.
استقبال از این محصول بسیار زیاد بوده و تولید کنندگان هم آن را با کیفیت و استاندارد تولید و به بازار وارد می کنند.
سوهان و سوهان گزی انرژی زا هستند و برای پذیرایی از میهمانان توصیه می شود. آرد گندم، کره حیوانی، روغن نباتی و خلال بادام مواد اولیه این محصول است.
سوهان گزی که از ترکیب دو ماده اصلی سوهان و گز تولید می شود خواص بی نظیری دارد که به آن ها اشاره می کنیم:

  1. دارای مواد درجه یک است و می توان از آن در اعیاد و جشن ها و مهمانی ها از آن استفاده کرد.
  2. این محصول نشان سیب سلامت جهانی و علامت استاندارد را دارد.
  3. این محصول بهتر است در محیط خشک و خنک نگهداری شود.
  4. پسته، سفیده تخم مرغ و عسل در تولیداین محصول استفاده می شود.
  5. سوهان گزی اصفهان مخصوص صادرات دارای بسته بندی های مختلف است.
  6. قیمت ویژه و مناسب دارد و طعم آن جذاب است.
برای خرید بهترین نوع از سوهان گزی مرغوب صادراتی می توانید از امکانات وب سایت آرتا بهره مند شوید.

نکته آخر در خرید سوهان گزی مرغوب صادراتی

برای خرید انواع گز، سوهان، سوهان گزی و پولکی در مارک ها و برندهای مختلف حتماً به سایت های معتبر مراجعه کنید. آرتا نامی است که می توانید اطمینان و کیفیت را با آن تجربه کنید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید گز آردی

قیمت و خرید گز، طرز تهیه گز آردی

قیمت و خرید گز آردی که از سوغات های محبوب و معروف ایرانی است به …

دیدگاهتان را بنویسید