گز اصفهان
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / خرید عمده سوهان گزی درجه یک / فروشگاه آنلاین سوهان گزی لقمه ای + خرید گز اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی لقمه ای + خرید گز اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی با محصولات جدید خود عطر خوش و طعم شگفت انگیز گز و سوهان لقمه ای را برایتان به ارمغان آورده است. خرید گزهای فوق ممتاز  اصفهان را با ما تجربه کنید.
گزهای اصفهان و دیگر محصولاتش مانند پولکی، نبات، سوهان گزی و انواع سوهان همواره به یادآور خاطرات خوش و کیفیت عالی است.
در ادامه شما را با محصول شگفت انگیز دیگری به نام سوهان گز اصفهان آشنا می کنیم.

خرید گز درجه یک اصفهان

گز اصفهان، اصیل و سنتی

شاید به جرات بتوان گفت که گز از تنقلات شیرین و اصیل ایرانی، معروف و شناخته شده در جهان است. این محصول در کرمان، فارس، کرمان و چهار محال و بختیاری هم تولید می شود.
مواد تشکیل دهنده گز عبارتند از:

  • شکر
  • سفیده تخم مرغ
  • مغز بادام و پسته
  • هل و گلاب
  • گزانگبین

گز دارای ارزش غذایی بالایی است که آن را تبدیل به شیرینی محبوبی کرده است. در مورد سوهان گزی هم در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد.

سوهان:

سوهان نوعی دیگر از حلوا است که از جوانه گندم تهیه می شود و دارای انواع مختلفی است. در ادامه به چند نمونه از این محصول اشاره می کنیم:

  1. سوهان عسلی
  2. سوهان کنجدی
  3. سوهان حلوایی
  4. سوهان بادامی
  5. سوهان گزی
  6. سوهان لقمه
  7. سوهان کره‌ای
  8. سوهان پشمکی
  9. دسر سوهان. شما می توانید در وب سایت صنایع غذایی آرتا، نمونه های این محصول و قیمت هر کدام را در بسته بندی و وزن های مختلف مشاهده و ثبت سفارش کنید.

البته مشهورترین سوهان در قم تولید می شود که دارای تنوع بسیاری است. همچنین در زرند کرمان و اصفهان هم سوهان با نام سوهان عسلی تولید می شود.
سوهان های زرند کرمان، نرم تر و ظریف تر بوده و در تولید آن روغن کمتری به کار میرود. این محصول نازک و لطیف است و ماندگاری بالایی دارد.

مواد اولیه مورد استفاده در پخت و تهیه سوهان عبارتند از: آب، آرد سبوسدار، جوانه گندم، شکر، روغن، زرده تخم مرغ، هل، زعفران و مغز پسته 

فروش اینترنتی انواع گز و سوهان

سوهان گزی اصفهان

سوهان گزی که از ترکیب گز و سوهان درست می شود، به تازگی در بین مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اصفهان، قم و بلداجی سه مرکز اصلی تولید سوهان گز در ایران بوده که شهرت بالایی هم دارند.
سوهان عسلی اصفهان، سوهانی است که در آن از عسل و کره حیوانی استفاده شده و طعم و بافت و شکل ظاهری آن هم با سوهان قم متفاوت است.
این محصول چون چربی کمتری هم دارد، نسبت به سوهان های قم ماندگاری بالاتری دارند. سوهان اصفهان بسیار نازک و ترد است و با خلال پسته و بادام تزئین می شود.
کره حیوانی مرغوب، عسل، هل و زعفران عطر و طعم بسیار مطلوبی به این محصول داده دارد و در کنار گز، پای ثابت پذیرایی های نوروز، هدایا و سوغات اصفهان می باشد.
حالا با توجه به تولید سوهان گزی که در آن از شکر، گلوکز، کره حیوانی، روغن نباتی، سفیده تخم مرغ، خلال بادام، پسته، عسل، آرد گندم، هل، آرد جوانه گندم، گلاب، زعفران، آب آشامیدنی استفاده می شود، می توان طعم و عطر گز و سوهان را با هم تجربه کرد.

 فروشگاه انلاین سوهان گزی

چگونه سوهان گزی را نگهداری کنیم؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم، سوهان عسلی با کره حیوانی تولید می شود و به نوعی ماده اصلی آن به شمار میرود.
بهتر است که سوهان را با تازه و به اندازه مصرف خود خریداری کنیم. سوهان گزی را بهتر است در جای خشک و خنک نگهداری کنید. از گذاشتن آن در معرض: نور آفتاب، گرمای شدید، رطوبت (داخل یخچال و …) جداً خودداری کنید.
شما با یک ترفند ساده می توانید سوهان عسلی را به مدت طولانی تر نگهداری کنید. یعنی قبل از باز کردن روکش روی هر بسته آن را درون یک کیسه نایلونی قرار دهید.
در حقیقت به‌گونه‌ای بسته‌بندی را انجام دهید که هوای محیط وارد بسته‌بندی نشود. پس‌ازآن بسته‌های سوهانی که درون نایلون قرار داده‌اید را درون فریزر بگذارید.
به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید سوهان‌ عسلی را تا یک سال به‌صورت تازه نگهداری کنید.

فروشگاه آنلاین سوهان گزی آرتا به شما این فرصت را میدهد که بهترین و ممتازترین محصولات را با قیمت کارخانه و به صورت جزئی و عمده ،فله و بسته بندی شده خریداری کنید.

سوهان گز آرتا را به قیمت روز کارخانه خریداری کنید

خواص سوهان گزی آرتا آشنا شوید

همان طور که می‌دانید خواص زعفران، هل، گلاب و انواع مغزها بر کسی پوشیده نیست و قطعاً بهترین فواید را دارا می‌باشند. در ادامه به چند مورد از خواص جالب سوهان گزی اشاره می‌کنیم.

  1. انرژی بدن را افزایش میدهد: این شیرینی خوراکی مقوی است که انرژی لازم در ماهیچه‌ها را افزایش داده و موجب می‌گردد شخص فعالیت‌های روزانه خود را به خوبی انجام دهد.
  2. عملکرد قلب را بهبود می بخشد: به دلیل وجود گلاب و هل در این محصول، عملکرد قلب به خوبی بهبود بخشیده شده و حتی موجب آرامش خاطر فرد خواهد شد.
  3. کاهش دهنده چربی خون: این محصول به دلیل وجود زعفران در سوهان گزی تاثیر فراوانی در پایین آوردن چربی خون دارد.
  4. تقویت استخوان ها: به دلیل به کار بردن جوانه گندم و زرده تخم مرغ در آن منبع غنی از پروتئین به شمار میآید.
  5. تقویت حافظه: در تولید و تهیه سوهان‌ها از مغزهایی همانند پسته، گردو و بادام استفاده می‌شود که در تقویت حافظه موثرند.
  6. پایین آورنده سطح استرس و اضطراب: زعفران و گلاب و هل که در تولید سوهان گزی استفاده می شوند، آرامبخش هستند و استرس را کاهش میدهند.
برای دریافت قیمت انواع سوهان گزی اصفهان، کافی است از طریق وب سایت آرتا و یا شماره تماس با کارشناس اقدام نمایید. ما برای شما بهترین ها را میخواهیم.

خرید مستقیم از فروشگاه آنلاین سوهان گزی آرتا

از طریق مجموعه صنایع غذایی آرتا می توانید انواع محصولات را با قیمت کارخانه و در کمترین زمان دریافت کنید. ما به شما بهترین انواع گز و سوهان گزی را با توجه به نیاز و میزان تقاضا را معرفی کرده و ارزانترین قیمت فروش را پیشنهاد میدهیم.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید