گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / پولکی نبات / قیمت روز انواع پولکی و نبات در بازار شهرکرد

قیمت روز انواع پولکی و نبات در بازار شهرکرد

شهر کرد یکی از شهرهایی است که در زمینه تولید انواع شیرینی ها از جمله پولکی و نبات بازار پر رونق و گرمی دارد. قیمت روز انواع پولکی و نبات در بازار شهر کرد، بر اساس معیارها و فاکتورهای متعدد تعیین می شود. پولکی و نبات شهرکرد امروزه با تنوع زیاد و با قیمت های مناسب تولید و به بازار عرضه می شود. 

قیمت روز انواع پولکی و نبات در بازار شهرکرد

طرز تهیه مرغوب ترین پولکی و نبات شهرکرد

طرز تهیه مرغوب ترین پولکی و نبات شهرکردپولکی و نبات از جمله سوغات و شیرینی ها شهر کرد است. این شیرینی ها به صورت های مختلف تولید می شوند. طرز تهیه مرغوب ترین پولکی و نبات شهرکرد، بر اساس کارگاه های تولیدی می تواند تا حدودی با همدیگر فرق داشته باشد. ولی با این حال و به طور کلی می توان گفت که پولکی ها و نبات به این صورت که به تولیدی این پولکی ها و یا نبات ها مراجعه کنیم و بهترین و مرغوب ترین نوع را از کارگاه تولیدی خریداری کنیم. برای تهیه مرغوب ترین نوع پولکی می توانید به این صورت عمل کنید. 

  • مواد لازم: شکر به مقدار یک پیمانه، سرکه انگور به میزان هشت قاشق غذا خوری، پودر نارگیل به میزان یک قاشق مربا خوری و همچنین آب به میزان یک دوم پیمانه
  • طرز تهیه: ابتدا در یک قابلمه سرکه و آب را می ریزیم. سپس شکر را به آن اضافه می کنیم. بعد از اضافه کردن شکر، قابلمه را بر روی شعله ملایم قرار می دهیم. با تکان دادن قابلمه سعی در حل کردن شکر در آب می کنیم. برای به هم زدن از قاشق استفاده نمی شود. بعد از ده دقیقه مخلوط غلیظ می شود. سپس مخلوط را باید از روی شعله گاز برداشت و طعمی که دوست داریم را به آن اضافه کرد. برای نمونه می توان به آن زنجبیل، نارگیل و غیره اضافه کرد. سپس مخلوط را بر روی فویل چرب شده می ریزیم و آن را پهن می کنیم. بعد از پهن کردن اجازه می دهیم، که محلول خوب سرد شود و سپس آن را به قالب های دلخواه برش می دهیم. اکنون می توان گفت که پولکی آماده است. 

چگونه می توان پولکی و نبات را با قیمت ارزانتر خرید کرد؟

چگونه می توان پولکی و نبات را با قیمت ارزانتر خرید کرد؟اگر می خواهید انواع مرغوب ترین و بهترین نوع پولکی و نبات را به مناسب ترین و بهترین قیمت خریداری کنید. در این صورت می توانید از مراکز مستقیم تولید و توزیع این شیرینی ها استفاده کنید. قیمت پولکی نبات متاثر از فاکتورهای زیادی است که یکی از این فاکتورها هزینه های جا به جایی و واسطه ها هستند که سبب افزایش قیمت آنها می شوند. در حالی که در نمایندگی های مستقیم این پولکی ها و نبات ها به صورت مستقیم ار مرکز تولیدی خریداری شده و هیچ گونه واسطه ای در این میان وجود ندارد که قیمت ها را افزایش دهد. بنابراین ارزان ترین قیمت این شیرینی ها را می توانید در مرکز توزیع و پخش مستقیم آن پیدا کنید. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

فروش نبات صادراتی

نبات صادراتی تولید شده با بهترین کیفیت

نبات صادراتی یکی از محصولات درجه یک اصفهان است که با بهترین کیفیت تولید و …

دیدگاهتان را بنویسید