گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / گز شیرین / قیمت گز شیرین اصفهان در سال 99

قیمت گز شیرین اصفهان در سال 99

قیمت گز اصفهان با در نظر گرفتن پارامترهای تاثیر گذاری همانند نوع مواد اولیه بکار رفته در آن، اندازه و نوع مغزیجات مورد استفاده و نحوه بسته بندی و خرید به صورت عمده یا جزئی بسیار متفاوت می باشد. این گز معروف شهرت جهانی داشته و همواره مورد تقاضای مشتریان از خارج و داخل کشور قرار می گیرد. قیمت گز شیرین اصفهان در سال ۹۹ با توجه به پارامترهای گفته شده توسط بازرگانی فروش این محصولات تعیین شده و نرخ ثابتی به تمامی نمایندگی های فروش صادر می گردد.

قیمت گز شیرین اصفهان در سال 99

گز شیرین اصفهان و خصوصیات آن

گز شیرین اصفهان و خصوصیات آن گز شیرین اصفهان بسیار خوش طعم و خوش رایحه و خوشمزه می باشد. این گز از شیرینی های متنوعی که باب میل هر سلیقه ای به طور جداگانه می باشد تهیه شده است.

شیرینی های مورد استفاده در گز های اصفهان شامل شکر سفید، شکر قرمز، شکر قهوه ای، شکر رژیمی، شکر بدون قند استویا، شکر بدون قند آسپارتام، انگبین شهد معروف گل های معروف توسط حشره انگبین، عسل، شیره، حلوای کنجد و بسیاری دیگر از شیرینیها را می توان نام برد.

این محصول دارای انواع بسیار مختلفی بوده و درصد مغزیجات و زعفران و آرد بکار رفته در هر یک متفاوت است. پایه اصلی تشکیل دهنده همه گز های اصفهان آرد جوانه گندم، هل و گلاب و زعفران و شیرینی آن می باشد.

گز های اصفهان به قدری متنوع و خوشمزه است که دل هر ذائقه ای را به دست آورده و شامل گز های مغزیجاتی مانند گز بادامی، گز پسته ای، گز بادام هندی، گز بادام زمینی، گز بادام درختی، گزهای پسته ای، گز کنجدی، گز گردویی و در بین گز های آردی می توان به گز لقمه ساده و مغز دار و گزهای پولکی با درصد متفاوتی از مغزیجات اشاره کرد.

خرید انواع گز در اصفهان با قیمت باورنکردنی

خرید انواع گز در اصفهان با قیمت باورنکردنی خرید انواع گز در اصفهان صورت می گیرد. این گزهای مرغوب و معروف شهر باستانی اصفهان از قیمت باورنکردنی برخوردار بوده و هر فردی می تواند به میزان دلخواه خود خرید نماید.

قیمت این گزها با توجه به مواد مرغوب که در آن بکار رفته و تحت شرایط کاملا استاندارد و تحت نظر مهندسین صنایع غذایی و متخصصین تغذیه بوده،  بسیار مناسب می باشد.

قیمت انواع گز پولکی، پسته ای، لقمه ای، آردی، سوهانی، رژبمی، استویا و بسیاری دیگر توسط بازرگانی فروش این محصول تعیین شده و به تمامی شعبه های فروشگاهی ارسال می گردد تا همگی با قیمت یکسانی به مردم خدمت رسانی کنند و بهترین کز را به مشتریان ارائه نمایند.

انواع گزهای خوشمزه اصفهان به علت کیفیت تمام و و مواد مغذی بکار رفته در آن و همچنین قیمت بسیار مناسب و بلور نکردنی آن  همواره مورد تقاضای همه توریست ها و مسافرین قرار می گیرد و به کشورهای فراوانی صادر می شود.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

فروشگاه آنلاین گز شیرین

فروشگاه آنلاین گز شیرین

فروشگاه آنلاین گز درجه یک اینترنت و گسترش آن در دنیای امروز تحولی بزرگ در …

دیدگاهتان را بنویسید