گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / گز لقمه ای / نمایندگی گز مظفری در تهران

نمایندگی گز مظفری در تهران

نمایندگی گز مظفری در اصفهان و تهران و دیگر شهرهای ایران، پلی است بین تولید کننده و خریدار که توانسته است با نوآوری و خلاقیت در طی سالیان متمادی در این عرصه همچنان با اقتدار و افتخار فعالیت کند. در ادامه به محصولات این مجموعه بزرگ بیشتر می پردازیم.

گز چیست و چگونه تهیه می شود؟

گز همواره به عنوان یک خوردنی و شیرینی نیروبخش طبیعی شناخته شده است و گز لقمه ای هم به خصوص محبوب ترین نوع شیرینی ایرانی است.
این گز با درصد پسته بالا ترکیب می شود و یک شیرینی بسیار مغذی و سرشار از انرژی و لطیف است.
مواد تشکیل دهنده گز عبارتند از: شربت گلوکز، شکر، سفیده تخم مرغ، گلاب، مغز پسته یا بادام، عسل، ترنجبین، انگبین گیاهی
تولید گز به روش های سنتی در کارخانجات بزرگ همچنان ادامه دارد و البته در مواد اولیه هم تغییری داده نشده است و این موضوع این شیرینی را بسیار خاص و خوش طعم می نماید.
نمایندگی گز مظفری که از قدیمی ترین ها بازار گز اصفهان به شمار می آید در تهران و شهر اصفهان دایر و فعالیت گسترده دارد.

نمایندگی گز مظفری

در بازار خرید و فروش گز شما به خرید مستقیم کالا و گز به مقدار زیاد از تولید کنندگان که بدون واسطه هم هست برمی خورید که خرید عمده گفته می شود.
افراد و شرکت ها و فروشگاه های بزرگ که محصول خریداری شده را به صورت عمده خرید می کنند، در بازار هدف آن را عرضه کرده و به فروش می رسانند. معمولاً قیمت خرید خریداران عمده زیر سقف بازار و ارزان تر است. این شرکت ها و بزارگانان با ایجاد تعییراتی در بسته بندی و یانحوه توزیع، قیمت محصول را افزوده و روانه بازار می کنند.
در نمایندگی گز مظفری که در اصفهان و تهران فعالیت می کنند می توانید انواع گز مظفری را در بسته بندی، وزن های مختلف و به صورت عمده و یا جزئی خرید کنید.

نمایندگی گز مظفری

از گز مظفری چه می دانیم؟

در خصوص تاریخچه فعالیت قنادی مظفری می دانیم که در سال ۱۳۱۰ در شهر اصفهان و توسط مرحوم حاج محمد علی سید مظفری افتتاح گردیده است. در دهه ۱۳۴۰ به مدیریت حاج حسین سید مظفری تمرکز تولید بر روی گز و سوهان قرار گرفت و سعی بر آن شد که از مواد درجه یک، محصولات برتر و باکیفیت تولید و به مشتریان عرضه گردد.
در کارخانه تولیدی گز مظفری هم اکنون انواع گز آردی، گز لقمه ای و گز سکه ای با مغزهای بادام و پسته و همینطور محصولات متنوع دیگری از جمله: سوهان، شربت، لوز، و عسل طبیعی تحت نظارت آزمایشگاه کنترل کیفیت مجموعه در این موسسه تولید و به بازار عرضه می شود.
در مجموعه آرتا این امکان به شما داده می شود که با خرید عمده و قیمت کارخانه ای، بهترین انواع گز مظفری را خریداری کنید.

راهنمای خرید بهترین برندهای گز اصفهان

همان طور که تولید کننده های مختلف در بازار فعالیت می کنند، همچنین کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و نحوه ترکیب مواد اولیه و به عمل آوری گز و سوهان و سوهان گزی هم با هم فرق دارد.
به همین دلیل است که بهتر است قبل از هر چیز تحقیق کرده و بهترین تولیدی گز اصفهان و بلداجی را انتخاب کنید. گز مظفری که در نمایندگی گز مظفری در شهرهای مختلف و در تهران و اصفهان فعالیت می کند، یافت می شود.
برخی از تولیدی ها برای ارزان تر شدن قیمت نهایی گز از مواد اولیه (انواع مغز بادام و پسته و فندق و….) کم کیفیت استفاده می کنند که در این صورت باید در هنگام خرید گز بسیار هوشیار باشید.
برای تحقیق در مورد تولیدهای معتبر، بهتر است که با دوستان و هم صنفی ها که سابقه چندین ساله در حوزه شیرینی و گز دارند مشورت کنید. با همراهی و مشاوره با کارشناسان ما بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

فروش گز مظفری درجه یک

خرید عمده گز به صورت اینترنتی

خرید گز به صورت عمده همواره مورد توجه نمایندگی گز مظفری در شهرهای مختلف است چرا که خرید اینترنتی گز باعث می شود که به راحتی و با آسوئدگی خاطر محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
در این روش خرید از ویژگی های هر محصولی مطلع می شوید و در کمترین زمان می تواند محصولات خریداری شده را تحویل بگیرید.
در خرید عمده گز به صورت آنلاین به راحتی این امکان را دارید که محصولات عمده چندین عمده فروشی و تولیدی گز را با هم مقایسه کرده و بهترین و باکیفیت ترین و البته ارزان ترین ها را انتخاب و خریداری کنید.
اگر بخواهیم که به دلایل دیگر خرید عمده اشاره کنیم به کاهش احتمال خرابی جنس هم می توان اشاره کرد. احتمال خرابی زمانی که شما از یک خرده فروش خرید می کنید به دلایل زیر افزایش می یابد:

  1. شرایط مختلف آب و هوایی
  2. قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید
  3. حمل و نقل ها و جابجایی های فراوان
  4. زمان زیاد ماندن محصول در انبار

هنگامی که از نمایندگی گز مظفری و یا از عمده فروشان و تامین کنندگان اقدام به خرید می کنید دیگر نگران این موارد نیستید و محصول مورد نظر را با خیال راحت از تولید کننده تحویل می گیرید.
زمانی که تولیدی باکیفیت و مناسب و شناخته شده در محدوده شهر و منطقه شما نباشد (چرا که اکثر برندهای تولیدی گز متمرکز در اصفهان و بلداجی و همدان و قم…. هستند) ممکن است به دلیل مسافت های دور، قادر به خرید حضوری نباشید و در این صورت است که خرید اینترنتی گز توصیه می شود.

خرید گز اصفهان

فروش بهترین انواع گز در آرتا

ما در “آرتا” برای رفع مشکلات و برای از بین بردن محدودیت های خرید مانند دوری مسافت، و عدم دسترسی به تولیدکنندگان معتبر و با اصالت گز اصفهان مجموعه ای محصولات را گردآوری کرده ایم.
شما در هر جای ایران که باشید می توانید از تصاویر، اطلاعات و جزئیات و قیمت محصولات به صورت عمده از کارخانه تولید کننده استفاده کنید. این امکان را دارید که در کمترین زمان ثبت سفارش کرده و محصول را در شهرتان تحویل بگیرید.
آن چه در نمایندگی گز مظفری و در سایت فروش اینترنتی انواع گز در مجموعه آرتا به آن اهمیت داده می شود فروش گز با کیفیت عالی است. این که مشتری به ما اعتماد کند و بعد از اولین تجربه خرید، به خریدهای بعدی هم اقدام کند به کیفیت گزهای فروخته شده و یا دیگر محصولات مانند پولکی، سوهان و سوهان گزی بستگی دارد.
فروش همیشگی همواره به کیفیت اجناس است و به همین خاطر شما در جایگاه خریدار و یا فروشنده لازم است که در انتخاب تولیدی و تولید کننده گز دقت کنید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز لقمه ای اصفهان

قیمت گذاری گز لقمه ای + خرید گز آردی اصفهان

قیمت گذاری گز لقمه ای به میزان کیفیت مواد اولیه، انگبین مصرفی و وزن محصول …

دیدگاهتان را بنویسید