گز اصفهان
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی ارزان / قیمت سوهان گزی ارزان طعمی به یاد ماندنی

قیمت سوهان گزی ارزان طعمی به یاد ماندنی

قیمت سوهان گزی ارزان که همان شیرینی گز است با یک لایه سوهان پوشانده شده و بسیار محبوب و معروف است. طعم به یاد ماندنی گز و سوهان گزی را با آرتا تجربه کنید. حجم خرید عمده و بی واسطه در کاهش قیمت ها نقش مهم و موثری دارد.

همه چیر در مورد گز

همه میدانیم که گز یک نوع شیرینی سنتی ایرانی است که در شهر اصفهان تولید و عرضه می شود. این شیرنی بسیار لذیذ از عصاره و شهد گزانگبین تولید می شود.
ترکیبات اصلی گز که شکر، تخم مرع و شهد گزانگبین است که علاوه بر آن ها گلاب، بادام، هل، پسته و دیگر مغزیجات به این شیرینی اضافه می شود.
یکی از انواع محبوب گز، سوهان گزی اصفهان است که بسیار محبوب بوده و در این شیرنی، گز با یک لایه از سوهان پوشانده می شود.
برای تهیه شیرینر گز، شهد انگبین را جمع آوری می کنند. سپس آن را با مواد اصلی دیگر که همان آرد، تخم مرغ، شکر است مخلوط کرده و روی حرارت قرار میدهند.
به این ترتیب است که این ترکیب آنقدر روی حرارت می ماند تا به قوام مناسب برسد. سپس این مایع به قالب ها منتقل و به شکل های مورد نظر برش داده می شود.
قیمت سوهان گزی ارزان و یا انواع گز به نوع مواد اولیه و حجم خرید و البته فروش مستقیم و بی واسطه بستگی دارد.

قیمت سوهان گزی ارزان فله ای آرتا

سوهان شیرینی محبوب ایرانی ها

سوهان را می توان یک آب نبات و یا تافی خوش عطر و طعم ایرانی دانست که طعم به یاد ماندنی آن در ذائقه ها ماندگار است. این شیرینی خوش عطر در انواع مختلف و در اشکال متنوع تولید می شود.

  • سوهان کنجدی
  • سوهان گزی اصفهان 
  • سوهان عسلی
  • دسر سوهان
  • سوهان گل نازک
  • سوهان باقلوایی
  • سوهان بادامی
  • سوهان های حبه ای و حلوایی
  • سوهان های لقمه ای و آردی و سوهان رویال

سوهان معمولاً به شکل صفحه هایی با ضخامت ۵ تا ۶ میلیمتر و به صورت تکه های مربع شکل مانند لقمه ای تهیه می شوند. در هر حالت سوهان را در جعبه های مخصوص در دار بسته بندی و نگهداری می کنند.
در سالهای بسیار دور و در ابتدا فقط چهره ای برجسته و اشراف می توانستند این شیرینی را تهیه کنند اما با گذشت زمان، سوهان به یک شیرینی محبوب تبدیل شده و مردم نیز توانستند این شیرینی را تهیه کنند.

قیمت سوهان گزی ارزان آرتا

اشاره کردیم که سوهان گزی یکی از پرطرفدارترین شیرینی های ایران است. این شیرینی که از ترکیب گز و سوهان که هر دو شیرینی اصیل و سنتی ایرانی هستند، تشکیل می شود.
سوهان گزی آرتا یکی از شرکت های اصیل و پیشکسوت در زمینه تولید این نوع سوهان است. این شرکت محصولات تولیدی خود را به صورت گلی و جزئی در اختیار مشتریان قرار میدهد.
فروشگاه ها و شرکت های پخش و همچنین تجار می توانند از بهترین محصولات و از جمله خرید انواع گز و سوهان گزی به قیمت ارزان استفاده کنند.
قیمت سوهان گزی ارزان بدان معناست که می توانید بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده اقدام به ثبت سفارش در حجم های مختلف نمایید.

فروش بهترین نوع گز اصفهان

تولید سوهان گزی در کارخانجات معتبر

کارخانجات متعددی در اصفهان و تحت برندهای مختلف به تولید سوهان گزی از مواد مرغوب و مغذی اقدام می کنند. این شیرینی از ویتامین های مختلف سرشار است و خواص بسیار زیادی برای بدن دارد.
به این ترتیب کارخانه های تولید سوهان گزی نمونه های بسیار متنوعی از این شیرینی را تولید می کنند. سوهان گزی هم یکی از شیرینی های بسیار خوش طعم و لذیذ است که برای تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود.
هر ان چه که نیاز دارید را می توانید از مجموعه ما در بسته بندی های مختلف سفارش دهید. قیمت سوهان گزی ارزان و باکیفیت که یکی از محبوب ترین سوغاتی های اصفهان است را به روز دریافت کنید.
شما می توانید سوهان گزی مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت از این مجموعه تهیه گنید. این نوع از شیرنی به غلت طعم بسیار عالی و بسته بندی شیک می تواند گزینه ای بسیار فوق العاده برای هدیه در مناسبت های مختلف باشد.

قیمت سوهان گزی ارزان و نگهداری آن

مواد تشگیل دهنده سوهان گزی همه طبیعی و بدون مواد نگهدارنده هستند و این شیرینی را باید تازه و به اندازه مصرف خریداری نمود. سوهان گزی و سوهان عسلی بایستی در جای خشک و خنک نگهداری شود و از گذاشتن آن در معرض نور آفتاب و گرمای شدید و یا در مکان مرطوب خودداری کنید.
برای این که بتوانید برای مدت طولانی تر سوهان و سوهانگزی را نگهداری کنید بهتر است قبل از باز کردن روکش روی بسته آن را درون یک کیسه نایلونی قرار دهید.
سوهان گزی باید طوری بسته بندی شده باشد که هوای محیط داخل بسته بندی نشود. بسته های سوهان و سوهان گزی را داخل نایلون قرار داده و درون فریزر بگذارید و به راحتی می توانید با این روظ، سوهان را تا یک سال تازه نگهداری کنید.
قیمت سوهان گزی ارزان و انواع گز و سوهان نشاندهنده میزان کیفیت مواد اولیه و مغزهای به کار رفته در تولید این محصول است.

قیمت سوهان گزی ارزان درجه یک

نکته پایانی

محصولات خوراکی مانند گز، سوهان، پولکی، نبات، سوهان گزی را در بسیاری از شهرها تولید می کنند. یکی از شهرهایی که به صورت جدی در این زمینه فعالیت دارد، شهر بلداجی اصفهان است. این شهر تولید کننده عمده سوهان و گز و پخش در نمایندگی های شهرهای دیگر و مهم ترین عرضه کننده این شیرینی و این محصولات است.
برای خرید بهترین محصولات و اطلاع از قیمت سوهان گزی ارزان آرتا کافی است که با کارشناس فروش ما تماس بگیرید. صفحات مجازی ما راهنمای مناسب شما برای خرید بهترین محصول به قیمت روز و مناسب است.
انواع سوهان و سوهان گزی با طعم های مختلف، انواع گز و نبات و پولکی با بهترین کیفیت را می توانید در مجموعه آرتا پیدا کنید. هر سلیقه و هر ذائقه ای با توان خرید عمده و جزئی در سریع ترین زمان می توانند از شرکت غذایی آرتا، بهترین محصولات را خریداری کنند. با یکبار خرید از این مجموعه برای همیشه اعتماد خواهید کرد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید