گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گز اصفهان / کارخانه سوهان گزی + محبوبترین سوغات اصفهان

کارخانه سوهان گزی + محبوبترین سوغات اصفهان

کارخانه سوهان گزی یکی از شیرینی های دلچسب اضفهان را به محبوبترین سوغات تبدیل کرده است و به صورت عمده و جزئی با قیمت فروش مناسب عرضه می کند.

در کشور ما انواع شیرینی های سنتی با عطر و طعم های مختلف تولید می شوند که هر یک خواص و خاستگاه جداگانه ای دارند. سوهان یکی از این سوغاتی هاست که بیشتر سوهان قم بین عموم شهرت دارد. مثلاً سوهان گزی قربانی در انواع مختلف در بازارها موجود است که از نظر طعم و مزه واقعاً دلپذیر است.

در این مقاله به ترکیبات سوهان گزی و خواص و فواید آن اشاره می کنیم که می تواند برای شما جالب باشد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ترکیبات سوهان گزی چیست؟

مواد تشکیل دهنده سوهان این شیرینی هل، زعفران، گلاب، آرد جوانه گندم و مغزهایی همانند بادام و پسته است که همین مواد این خوراکی را مغذی و مقوی کرده است.
در سوهان گزی هم این مواد به علاوه گز به کار رفته است که نسبت به سوهان معمولی قیمت بیشتری هم دارد. مواد معدنی و ویتامین های این شیرینی آن را تبدیل به خوراکی سالم کرده است.

سوهان قم با خواص عالی

کارخانه سوهان گزی  و خواص سوهان

خواص اصلی سوهان بهمواد تشکیل دهنده آن برمی گردد که همان طور که اشاره کردیم بهترین فواید را هم دارند. حالا به نکاتی دیگر و فواید دیگر این شیرینی می پردازیم:

افزایش انرژی در بدن

اولین خاصیت سوهان های معمولی و سوهان گزی آرتا که در کارخانه سوهان گزی این مجموعه تولید می شود می توانند سطح انرژی را بالا ببرند. این خوراکی انرژی لازم در ماهیچه ها را افزایش می دهد و فرد در فعالیت های روزانه خود با شادابی و انرژی بالایی کار می کند.

عملکرد قلب را بهبود می بخشد

شاید به نظر برسد که با وجود روغن و مواد قندی در سوهانف این محصول برای قلب مضر باشد. اما بهتر است یادآور شویم که وجود هل و گلاب می تواند عملکرد قلب را بهبود ببخشد و موجب آرامش در فرد می شود. پس هر چند در خوردن این شیرینی باید مراقب باشید ولی خاصیت آن بر عملکرد قلب را هم نادیده نگیرید.

چربی خون را کاهش می دهد

دو عامل مهم در بروز بیماری ها چربی و کلسترول بالا در خود ن است که امروزه ثابت شده است که بالا بودن کلسترول خون ارتباط مستقیم با مصرف مواد غذایی نامناسب دارد. در سوهان گزی آرتا از زعفران استفاده شده است که تاثیر بسزایی در پایین آوردن چربی خون دارد. پس مصرف سوهان می تواند حتی از بروز بیماری های قلبی و عروقی هم جلوگیری کند.

سوهان گز اصفهان را با کیفیت عالی بخرید

کاهش دهنده اضطراب و استرس

امروزه دغدغه ها و استرس های زندگی های ماشینی بسیار زیاد شده است و مسائل موجود در جامعه موجب ایجاد دغدغه و اضطراب در فرد می شود. حالا شما می  توانید با مصرف سوهان گزی و سوهان با این اضطراب ها مقابله کنید. زعفران و گلاب و هل خاصیت آرامبخش داشته و کمک زیادی به حفظ آرامش در شما می کنند. البته زعفران هم طعم و خاصیت سوهان گزی را بهتر می کند و هم بر قیمت سوهان گزی تاثیر می گذارد.

استخوان ها را تقویت می کند

برای رشد و استحکام استخوان ها ما نیاز به ویتامین و پروتئین داریم. در سوهان و سوهان گزی از جوانه گندم و زرده تخم مرغ که منبع غنی از پروتئین به حساب می آیند استفاده می شود. بنابراین با خوردن این شیرینی و بخصوص سوهان گزی که در کارخانه سوهان گزی آرتا در اصفهان تولید می شود به تقویت استخوان های خود کمک کنید. سوهان گزی از موادی تشکیل شده است که همگی خواص بالایی دارند.

از بروز سرطان جلوگیری می کند

آجیل ها و مغزها مانند بادام و پسته خواص فوق العاده ای دارند. در پیشگیری از بروز سرطان و درمان آن نقش بسیار مهمی دارمد. این مواد مغذی و پرخاصیت است که حتی برای سلامت چشم هم مفید هستند. حالا این مواد در درون سوهان و سوهان گزی می توانند از بروز چنین خطراتی جلوگیری کنند.

حافظه خود را تقویت کنید

پیشتر گفتیم که در تولید سوهان از مغزهایی مانند بادام و پسته و گردو استفاده می شود. این مغزها هستند که ارزش غذایی این شیرینی را بالا می برند و موجب بالا بودن قیمت آن می شوند. حالا با خوردن بهترین نوع از سوهان گزی اصفهان می توانید سلامت جسم و روح و حافظه خود را تضمین کنید.

به یاد داشته باشید که در استفاده از این ماده غذایی و شیرینی ایرانی هیچگاه زیاده روی نکنید. بهترین نوع گز و سوهان و سوهان گزی را در فروشگاه آرتا می توانید بیابید.

قیمت خرید سوهان لقمه ای گزی

سخن پایانی

گز و سوهان از انواع شیرینی سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار هم هست. این شیرینی ها از مواد مغذی و مفیدی تشکیل شده اند که همان طور که اشاره کردیم در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها موثرند. همیشه در خوردن آن ها اعتدال رارعایت کنید. برای خرید و تهیه مستقیم سوهان گزی به صورت عمده و فله هم می توانید با مجموعه آرتا در ارتباط باشید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی کارتنی فله

سوهان گزی کارتنی فله + پخش عمده سراسر کشور

سوهان گزی کارتنی فله یکی از محصولات پرطرفدار در سراسر کشور است که به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید