گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / انواع گز در بازار / خرید گز عمده ادارات + تهیه پک های سازمانی

خرید گز عمده ادارات + تهیه پک های سازمانی

خرید گز عمده ادارات، برای کارکنان سازمان ها، شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی و برای موقعیت های خاص تهیه می شود. آجیل و گز برای مناسبت هایی مانند ۲۲ بهمن و یا نوروز انتخاب اول است.
تهیه پک های سازمانی برای همه شرکت ها اهمیت خاصی دارد و دلایل آن هم می تواند صدور فاکتور رسمی از تولید کننده و همچنین خرید مستقیم از کارخانه باشد که ارزان تر تمام می شود و بی واسطه است.

گزانگبین و پسته اصفهان با قیمت مناسب

مزایای خرید عمده گز به صورت پک سازمانی

در ادامه به مزیت هایی که خرید پک های سازمانی دارند اشاره می کنیم. همیشه خرید گز برای مناسبت ها و اعیاد و هدیه دادن به میهمانان خارجی و داخلی در بین شرکت ها و سازمان ها مرسوم بوده است. در اینجا به این مزایا می پردازیم:

تازگی گز

تازگی گز یکی از فاکتورهای مهم در سفارش و خرید گز است. گز چون ماده نگهدارنده ندارد، بیشتر از ۴ ماه نباید نگهداری شود. بهترین زمان مصرف هم همان ۴۵ روز اول است که کیفیت محصول مانند روز اول است. در شیرینی های دیگر این مزیت وجود ندارد چون مواد نگهدارنده دارند. زمانی که از کارخانه به صورت مستقیم خرید می کنید می توانید از تازه بودن محصول هم اطمینان داشته باشید. اگر از تاریخ تولید گز گذشته باشد، مواد معطری مانند هل و گلاب که در گز استفاده می شوند، عطر خود را از دست می دهند و گز طعم خود را از دست می دهد.

صدور فاکتورهای رسمی برای سازمان ها

شرکت ها و سازمان ها و ارگان های رسمی دولتی و حتی خصوصی هم بایستی با فاکتور رسمی خرید کنند. فروشگاه ها و یا شرکت های پخش مواد غذایی گاهی مایل به صدور فاکتور رسمی نیستند و یا حتی کد اقتصادی هم ندارند. پس در هنگام خرید گز عمده ادارات شما می توانید فاکتور رسمی بگیرید و نگران هم نباشید.

خرید گز عمده ادارات

تضمین قیمت در خرید گز عمده ادارات

قیمت همیشه یکی از فاکتورهای بسیار مهم است. وقتی به صورت عمده خرید می کنید قیمتی که به شما داده می شود همانی است که به شرکت های پخش و فروشگاه های بزرگ داده می شود. خب حالا فرض کنید که اگر از تولید کننده به صورت مستقیم خرید کنید مقرون به صرفه تر است یا از واسطه های اول و دوم؟

گز آرتا تضمین می کند که قیمت درب کارخانه، کف قیمت است. خرید عمده ای بسیار ارزان تر است و برای شرکت های دولتی و خصوصی و نیمه خصوصی مطلوب تر هم هست. 

علاوه بر مواردی که ذکر شد، شما این امکان را دارید که از فروشگاه آرتا گز مورد نیاز سازمان خود را تهیه کنید. مزایایی که این سامانه اینترنتی دارد به شرح زیر در ادامه آمده است:

ما در آرتا علاوه بر مزایای خرید عمده از کارخانه، مزیت های منحصر به فرد دیگری را هم ارائه می دهیم که برای سهولت خرید در مقادیر بالا الزامی است.

امکان پرداخت با سامانه های اینترنتی معتبر

سامانه هایی که برای پرداخت پول استفاده می شود بایستی معتبر باشند که در این میان آرتا همکاری نزدیکی با این سامانه ها دارد. می توانید به راحتی خرید کنید.

امکان چاپ با بسته بندی های بسیار اختصاصی

پک های سازمانی برای کارکنان می توانند بسته بندی اختصاصی هم داشته باشند. این کار در آرتا امکان پذیر است و شما هم می توانید از این امکان استفاده کنید. حتی اگر به تعداد پایین هم خرید داشته باشید امکان چاپ بگ یا برچسب با طرح برند شما هم وجود دارد.
بسته بندی های گز در جعبه های زیبا، به دو صورت گز ساده و گز کادوئی تقسیم می شود. گزهای ساده جعبه های مقوایی دارند و هزینه زیادی برای بسته بندی ندارند. اما اگر گز باکیفیت با بسته بندی کادوئی بخواهید انواع بسته بندی های چوبی، ترمه و یا هارد باکس موجود و عرضه می شوند.

گز درجه یک اصفهان به صورت عمده ای

تنوع تولیدات کارخانه گز ایران

کارخانه های گز اصفهان محصولات متنوعی را تولید می کنند که با طعم ها و بسته بندی های متنوع عرضه می شوند. گز با انواع عسل، گزهایی با انواع انگبین و طعم دهنده های گیاهی مانند زعفران، گلاب و شیرخشت در کارخانه های ایران تولید می شوند.
هر یک از این گزها دارای عطر و طعمی متفاوت هستند و با بالاترین استانداردهای مواد غذایی تولید می شوند. این محصولات برای مشتریان داخلی و خارجی گزینه های بسیار عالی هستند.

خرید گز عمده ادارات با قیمت مناسب

در پاراگراف های قبلی اشاره کردیم که سازمان و ادارات می توانند برای مناسبت های خاصی که در نظر دارند اقدام به خرید گز عمده کنند.
خرید عمده گز همواره می تواند از نظر اقتصادی صرفه بیشتری داشته باشد و به همین جهت به شرکت ها توصیه می شود.
برای این که بتوانید به راحتی از مزایای خرید اینترنتی بهره ببرید کافی است از طریق سایت آرتا اقدام کنید و با مشاوره فروش، بهترین محصولات را برای سازمان خود انتخاب و سفارشی سازی کنید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید گز آردی

قیمت و خرید گز، طرز تهیه گز آردی

قیمت و خرید گز آردی که از سوغات های محبوب و معروف ایرانی است به …

دیدگاهتان را بنویسید