گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / پولکی اصفهان / پولکی نارگیلی مرغوب تولید بهترین کارخانه اصفهان

پولکی نارگیلی مرغوب تولید بهترین کارخانه اصفهان

پولکی نارگیلی مرغوب یکی از شیرینی های مورد علاقه عموم است که در کارخانه اصفهان تولید میشود. با فروش مستقیم بهترین محصولات هم کیفیت و هم قیمت فوق العاده را تجربه کنید.

پولکی نارگیلی مرغوب تولید بهترین کارخانه اصفهان

وقتی شکر را با آب مخلوط میکنیم و خوب بهم بزنیم، در اصل مایع اصلی پولکی را درست کرده ایم. برای اینکهاین شیره را به پولکی تبدیل کنیم باید آنرا در ظروف محصوص که پاتیل نام دارد بریزیم و تا حدود ۱۸۰ درجه توسط شحله با فشار زیاد برسانیم.
برای اندازه گیری درجه حرارت بالا باید از وسایل مخصوص که تحمل این حرارت را داشته باشند استفاده کنیم. در این حالت مایع پولکی قوام یافته و آماده پهن شده روی سینی تولید را دارد.
برای اینکه از این حالت سادگی و مزه شیرین خارج شود میتوانیم با افزودن انواع مواد طعم دار به مایع ژله مانند پولکی آنرا در طعمهای متنوع تولید کنیم.
در این مرحله همچنین با اضافه کردن مواد خوراکی دیگر مانند پودر نارگیل، پودر لیمو امانی، کنجد، پودر پسته، خلال بادام و خیلی دیگر از این دست به پولکی ظاهر و طعم متفاوت بدهیم.

خرید پولکی نارگیلی مرغوب

استفاده از عسل در تولید پولکی و خواص آن

عسل به دلیل داشتن انواع ویتامین و کالری مفید، عامل مؤثری در افزایش انرژی بدن و تامین نیاز بدن بخصوص در فصل سرما می باشد. ترکیب عسل و پولکی به دلیل اینکه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، می تواند در برابر آلرژی و حساسیت هم نقش ضد حساسیت خوبی را ایفا کند. عسل برای تنظیم فشار خون افرادی که دچار این بیماری مزمن و خاموش هستند هم می تواند کارساز باشد.
در کاهش کلسترول بد و روان سازی گردش خون در قلب و عروق می تواند مؤثر بوده و مانع از بروز حملات قلبی می شود. عسل همچنین برای درمان دردهای معده، مبارزه و پیشگیری از سرطان، کم کردن ریسک ابتلا به دیابت، افزایش شفافیت و زیبایی پوست، تقویت کننده مو و ناخن ها، و ده ها مورد دیگر، می تواند نقش مفیدی را بازی کند. به این ترتیب ترکیب عسل و پولکی بسیار مفید برای بدن است.

پولکی نارگیلی مرغوب  و تولید سلامتی

زعفران را در صنایع غذائی بعنوان رنگ دهنده، در پزشکی سنتی از خواص درمانی و در صنایع شیرینی پزی از طعم آن استفاده میکنند.
زعفران از ادویه های بسیار خوش عطر و خوش طعم ایرانی است که بسیاری از غذاها و شیرینی های ما ایرانی ها رنگ و بوی خود را مدیون همین زعفران هستند. پولکی زعفرانی یکی از ساده ترین پولکی ها است که می تواند با اسفاده از خلال مغزهای متنوع دارای خواص بینظیر درمانی و بعنوان مکمل در نوشیدنی های ایرانی استفاده شود.

پولکی نارگیلی مرغوب یکی از طعم های دلپذیر است و همچنین پولکی زعفرانی از انواع شیرینی مورد علاقه همگان است.

خرید پولکی و گز آرتا

پولکی رسی را میشناسید؟ چگونه تولید میشود؟

در اصفهان نوع متفاوتی از پولکی تولید می شود که به پولکی رسی و یا تخته ای معروف است. در حقیقت پولکی رسی نوعی نبات است که بافتی نرم دارد و به راحتی در دهان آب می شود. این نوع پولکی از انواع دیگر ضخیم تر است و رنگ مات دارد.
از نظر شکل ظاهری و به جهت تفاوت در بسته بندی، معمولاً آن را به شکل بیضی یا حبه های کوچک و یا به صورت تخته ای تهیه می کنند.
پولکی رسی تنوع طعم بسیار بالایی دارد و با هر نوع طعم دهنده ای قابل تهیه است. نوع زنجبیلی آن یکی از محبوبترین ها در بین انواع آن است.
شاید یکی دیگر از طعم های پر طرفدار این شیرینی خوشمزه، طعم میوه ای باشد که کودکان از آن استقبال بیشتری میکنند. برای تهیه آن از پوره میوه یا آب میوه استفاده می شود تا هم به رنگ های مختلف در آید و هم طعمی عالی پیدا کند.

با خواص انواع پولکی بیشتر آشنا شوید

انواع پولکی که در تولید آن از طعم دهنده های طبیعی استفاده میشود و برخی خواص آنها که برای سلامتی مفید هستند در ادامه به آنها اشاره شده است. برای اطلاعات بیشتر باید به دست اندرکاران تولید این شیرینی اصیل و منحصر بفرد از طریق اینترنت مراجعه داشته باشید.

  1. پولکی کنجدی: سلامت و استحکام استخوان ها و بهبود حافظه و تقویت عملکرد مغز
  2. پولکی نارگیلی مرغوب: سلامت پوست و مو و بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش
  3. پولکی زعفرانی: شادی آور و افزایش دهنده سرعت گردش خون
  4. پولکی زنجبیلی: درمان بیماری های گوارشی و کاهش کلسترول
  5. پولکی  لیمو عمانی: سلامت دستگاه گوارش و درمان کننده خستگی
  6. پولکی گل سرخ: آرام بخش، درمان افسردگی و مقوی برای قلب
  7. پولکی پسته: درمان کم خونی و تقویت عملکرد مغز
  8. پولکی عسل: بهبود عملکرد قلب و انرژی زا و مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  9. پولکی نعنا: خوشبو کننده دهان و ضد نفخ معده

گز پولکی اصفهان

ویژگیهای پولکی مرغوب برای انتخاب و خرید

یکی از مشکلاتی که بعد از خریدن این محصول برای خیلی ها پیش می آید این است که بعد از مدتی پولکی به هم می چسبد. رطوبت، گرما و جریان هوا باعث می شود تا بافت این محصول خراب شده و به هم بچسبد. پولکی باید حتماً در مکانی دور از رطوبت و در ظرفی در بسته قرار بگیرد تا آنرا در یخچال نیز نگهداری کنید، از جمله مهمترین خصوصیات پولکی نارگیلی مرغوب به موارد زیر می توان اشاره  کرد:

  • قطر و ضخامت مناسبی داشته باشد بطوریکه نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک باشد.
  • کاملا شفاف و ترد باشد و به دندان نچسبد.
  • از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شود.
  • هیچ ماده نگهدارنده و یا ماده شیمیایی در آن استفاده نشده باشد.
  • بسته بندی مناسبی داشته باشد، به گونه ای که هوا وارد آن نشود.
  • ظاهر سالمی داشته باشد و خرد نشده باشد.
  • طعم تلخ و سوختگی نداشته باشد.

گز پولکی اصفهان

نحوه نگهداری و بسته بندی پولکی نارگیلی مرغوب

بسته بندی انواع پولکی نارگیلی مرغوب به خاطر ترد و شکننده بودن آن، بسیار مهم است. معمولا در یک بسته بندی با استفاده از مواد بهداشتی و پلیمری مناسب کاملاً پلمپ می شود. به این ترتیب هیچگونه هوا و رطوبت وارد آن نمی شود. در نهایت داخل یک کارتن مقوایی یا ظرف فلزی قرار می دهند تا کاملا محافظت شوند.
اگر پولکی بسته بندی مناسبی نداشته باشد تغییر طعم داده و بوی نا مطبوعی خواهد گرفت. این خوراکی خوشمزه نسبت به سایر سوغاتی های اصفهان قیمت مناسب تری دارد و در مجموع سوغاتی گران قیمتی به حساب نمی آید، به همین دلیل می تواند یک گزینه مناسب برای خرید به عنوان سوغاتی باشد.

بهترین تولیدکنندگان سوغات اصفهان، در حال حاضر پولکی نارگیلی مرغوب را با بالاترین کیفیت تولید و به طور مناسب بسته بندی می کنند. آنها سعی دارند با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و رعایت بهداشت یک محصول با کیفیت تولید و در اختیار هموطنان گرامی قرار دهند.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

پولکی و نبات اصفهان

پولکی و نبات اصفهان | خوشمزه و مقوی در طعم های مختلف

پولکی و نبات اصفهان دو شیرینی سنتی و محبوب بین ایرانیان است که هم طعم …

دیدگاهتان را بنویسید