گز اصفهان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / سوهان گزی / سوهان گزی حاج مجتبی قربانی در تهران

سوهان گزی حاج مجتبی قربانی در تهران

سوهان گزی حاج مجتبی قربانی در تهران و به خصوص در فروشگاه های اصلی عرضه سوغات در حال عرضه به مصرف کنندگان و مشتریان عمده این محصول می باشد. شاید افراد، نام سوهان گزی حاج مجتبی قربانی را در مکان ها و یا سایت های مختلف مشاهده کرده باشند. شرکت سوهان گزی حاج مجتبی قربانی در سال های اخیر به یکی از برند های بزرگ و معروف در زمینه ی تولید سوهان گزی تبدیل شده است و محصولات این برند در اکثر شهر های ایران به صورت بسته بندی و فله عرضه می شود. کیفیت در امر تولید مواد غذایی حرف اول را می زند. همواره سعی کرده ایم به گونه ای تولید بشود که کیفیت در کنار قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

سوهان گزی حاج مجتبی قربانی در تهران

طرز تهیه سوهان گزی به چه شکل است؟

طرز تهیه سوهان گزی به چه شکل است؟ سوهان یک شیرینی مقوی و بسیار خوشمزه می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. مواد اولیه و خامی که در تهیه و پخت این شیرینی استفاده می شود شامل جوانه ی گندم، زعفران، هل، کره حیوانی و انواع مغزیجات می باشد. سوهان انواع مختلفی همچون سوهان گزی، پشمکی، بادامی، عسلی، کنجدی و … دارد.

در میان انواع سوهان، نمونه ی گزی آن بسیار خوشمزه و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. سوهان گزی با توجه به نامی که دارد ترکیبی از سوهان و گز است. بخش اصلی و عمده ی سوهان گزی شامل گز می باشد. در کارگاهی که این محصول تولید می شود، افراد ماهر و باتجربه ای در زمینه پخت سوهان و گز وجود دارند.

سوهان به عنوان روکشی در ضخامت های مختلف روی گز کشیده شده و سپس به قطعات رولی، لقمه ای و مدل های مختلف دیگر توسط ابزار مخصوص برش داده می شود. گز و سوهان هر کدام از نظر کیفیت و طعم می توانند مختلف باشند. تهیه سوهان گزی بسته به شرکت تولید کننده، متفاوت بوده و طعم و مزه ی متنوعی دارد.

سوهان گزی با استفاده از ابزار و قالب های مخصوص شیرینی پزی در کارگاه، تولید می شود. سوهان و گز پس از پخت جداگانه با استفاده از مواد اولیه و خام مختلف، به مرحله ی تولید سوهان گزی رفته و در آنجا ابتدا سوهان را با وردنه روی تخته ی مخصوص به صورت لایه ای نازک در می آورند و مقدار مشخصی از گز را روی آن قرار می دهند. مقدار گز و سوهان هر کدام می تواند اندازه های متفاوتی داشته باشد.

هرچه سوهان، تازه و ترد تر و گز نیز نرم باشد و به دندان نچسبد، سوهان گزی تولید شده کیفیت بیشتری دارد و خوردن آن راحت تر است. برخی از سوهان هایی که کیفیت پایینی دارند و یا تازه نیستند، سفت بوده و خوردن آنها دشوار است. بنابراین هنگام خرید سوهان گزی از مرغوبیت و تازه بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

به دلیل تقاضای بالای این محصول در بازار، شرکت های تولید کننده همواره در حال تولید آن به مقدار زیاد می باشند، تا محصول تولید شده، مورد کفاف تقاضای بازار واقع شود و از نظر موجودی انواع سوهان گزی در بازار کمبودی نداشته باشیم.

علاوه بر این کیفیت مطلوب نیز یکی از اهداف این تولیدی ها می باشد تا بتوانند محصولی تولید کنند که مورد رضایت بازار و مشتریان قرار بگیرد و فروش خوبی داشته باشد.

مواد اولیه جهت تولید سوهان گزی

مواد اولیه جهت تولید سوهان گزی سوهان گزی که به صورت شرکتی و صنعتی تولید می شود توسط تجهیزات و دستگاه های پیشرفته به مقدار زیاد، پخته شده و پس از بسته بندی، به بازار ارائه می گردد. سوهان و گز هر کدام به طور جداگانه پخته و تولید می شوند. هر کدام از اینها مواد خام و اولیه ی مخصوصی دارند.

مواد تشکیل دهنده ی گز شامل شکر، گزانگبین، سفیده ی تخم مرغ، گلاب، گلوکز، مغز بادام و یا پسته و نیز دیگر انگبین های گیاهی می باشد. در برخی موارد از عسل طبیعی نیز به عنوان گز انگبین استفاده می شود. به غیر از موارد ذکر شده هیچ مواد افزودنی و نگهدارنده ی شیمیایی در ترکیبات گز وجود ندارد.

سوهان نیز از ترکیباتی کاملا طبیعی و سالم تهیه می شود و مصرف آن هیچ گونه عوارضی برای بدن افراد مختلف ندارد. به جز اینکه افراد چاق و دیابتی باید در مصرف آن تعادل را رعایت کنند، زیرا سوهان کالری زیادی دارد و شیرینی آن در صورت مصرف بیش از حد برای افراد دیابتی ممکن است مضر باشد و باید طبق نظر پزشک مصرف شود.

سوهان به تنهایی از جوانه و عصاره ی جو، زعفران، کره، گلاب، هل و آرد گندم تولید می شود. بسته به نوع سوهان، ترکیبات آن ممکن است متغیر و یا کم و زیاد شوند. لایه ای از سوهان روی گز کشیده می شود. انواع مغزها شامل پسته و بادام، بسته به نوع سوهان گزی به آن اضافه می کنند.

شکل و اندازه ی سوهان گزی در برش های متنوع وجود دارد که بسته به نظر و سلیقه ی افراد انتخاب و خریداری می شود. مواد اولیه ی مرغوبی که در تهیه ی سوهان گزی استفاده می شود، در کیفیت نهایی آن تاثیر بسزایی دارد. علاوه بر این روش پخت نیز در طعم و کیفیت این محصول موثر است.

خواص سوهان گزی را بدانیم

خواص سوهان گزی را بدانیم سوهان گزی از مواد و ترکیبات اولیه شامل کره یا روغن نباتی، عسل، انواع مغزیجات (مانند پسته، بادام، گردو و…)، زعفران، آرد گندم، گز، جوانه ی جو و… تولید شده است. هر کدام از این مواد و ترکیبات به تنهایی خواص فوق العاده ای دارند که در نهایت باعث می شوند سوهان گزی بسیار مغذی و مقوی تولید شود.

این محصول بسیار پرخاصیت بوده و سرشار از ویتامین های ب و ای و نیز مواد معدنی مفید و ضروری برای بدن می باشد. با مصرف این شیرینی سالم و خوشمزه بخش زیادی از انرژی روزانه ی شما تامین می شود. کسانی که با سستی بدن و بی حالی مواجه هستند، با مصرف سوهان گزی این مشکلشان تا حد زیادی برطرف می گردد.

از دیگر خواص سوهان گزی می توان به آرام بخش بودن آن اشاره کرد. زعفران موجود در این شیرینی علاوه بر اینکه باعث طعم و رنگ دلپذیر آن می شود، خواص زیادی برای بدن دارد. سوهان گزی باعث تقویت عضلات و بهبود عملکرد آن ها می گردد. به همین دلیل مصرف آن برای افراد ورزشکار، کودکان و نوجوانان در حال رشد بسیار مفید است.

افراد لاغری که می خواهند چاق شوند و به تناسب اندام برسند، از خوردن سوهان گزی غافل نشوند، زیرا این خوراکی مقوی حاوی چربی ها و تری گلیسیرید های مفید می باشد و کالری زیادی دارد. هنگام کار و فعالیت برای اینکه انرژی خود را تجدید کنید، می توانید به عنوان میان وعده سوهان گزی بخورید و علاوه بر افزایش انرژی و کالری، از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

 این محصول مقوی یکی از سوغاتی های معروف شهرهای مختلف ایران از جمله قم و اصفهان می باشد. مسافران زیادی در سال این محصول را از این شهرها تهیه و خریداری می کنند. طعم فوق العاده و بی نظیر این خوراکی و شیرینی باعث شده هر کسی بعد از یک بار خوردن، به آن علاقمند شود.

سوهان گزی باعث تقویت مغز و اعصاب می شود. ترکیبات موجود در این شیرینی حاوی ویتامین ب و ای می باشد. این ویتامین ها به تقویت و حفظ سلامت پوست و مو کمک می کنند. با مصرف سوهان گزی می توانید از آسیب دیدن موهای خود جلوگیری کنید و پیری پوست خود را به تاخیر بیندازید. ویتامین ای و ب باعث از بین رفتن چین و چروک پوست می شوند و به حفظ شادابی آن کمک می کنند.

علاوه بر این وجود چربی های مفید در سوهان گزی، چربی طبیعی پوست و موهایتان را تامین می کند. خشکی پوست و مو، شکننده شدن تارهای مو و آسیب دیدن فولیکول ها ناشی از کمبود مواد معدنی و چربی های مفید و طبیعی در بدن می باشد. با مصرف غذاهای سالم، طبیعی و مغذی می توانیم به حفظ سلامت و بهبود عملکرد بافتهای مختلف بدن خود کمک کنیم.

انواع طعم های سوهان گزی جهت فروش

انواع طعم های سوهان گزی جهت فروش سوهان گزی تنوع بالایی از نظر مزه، مواد اولیه و شکل ظاهری دارد که در زیر به چند نمونه از این شیرینی بی نظیر اشاره می کنیم:

  • سوهان گزی جوانه گندم
  • سوهان گزی زعفرانی
  • سوهان گزی پسته ای
  • سوهان گزی نارگیلی
  • سوهان گزی چهار مغز
  • سوهان گزی هل
  • سوهان گزی کنجدی

این محصولات هر کدام طعم و مزه ی فوق العاده ای دارند که هر کسی بسته به سلیقه و مزاج خودش آن را انتخاب و خریداری می کند. سوهان گزی بسته به شرکت تولید کننده، کیفیت های مختلفی دارد. اگر می خواهید این محصول را با بهترین کیفیت و طعم خریداری کنید، هنگام خرید مواردی از جمله شکل ظاهری، شرکت و برند محصول، طعم و مزه ی آن را در نظر بگیرید.

انواع مغزها و مواد طبیعی که به سوهان گزی اضافه می شود، هر کدام خواص آن را چند برابر می کنند. به طور مثال کنجد به تنهایی سرشار از مواد معدنی و اسیدهای چرب مفید می باشد. ترکیب آن با سوهان گزی می تواند بخش زیادی از نیاز بدن به انواع مواد معدنی ضروری را تامین کند.

هل، زعفران، نارگیل، کنجد و مواد دیگری که به سوهان گزی اضافه می شوند هر کدام طعم های بی نظیری دارند. متاسفانه برخی شرکت ها ممکن است از مواد غیر طبیعی و شیمیایی به جای زعفران، هل و … به عنوان طعم دهنده استفاده کنند. هنگام خرید این محصول از معتبر بودن برند و شرکت تولید کننده اطمینان حاصل نمایید تا از خواص بی نظیر سوهان گزی به طور کامل بهره مند شوید.

بسته بندی انواع سوهان گزی در ظرف های فلزی، جعبه های کاغذی و یا بصورت لقمه ای در بسته ی پلاستیکی وجود دارد. وزن این محصول بسته به سلیقه و نیاز مشتری در اوزان مختلف عمده و فله موجود است. عرضه ی آن در بازارهای مختلف به صورت فله و بسته بندی شده انجام می شود.

هنگام خرید سوهان گزی علاوه بر نوع بسته بندی، توصیه می شود به تازه و تر بودن سوهان نیز توجه کنید. سوهان نباید سفت باشد و یا طعم غیر طبیعی بدهد. انواع بسته بندی فلزی، چوبی و نمونه های شیک و فانتزی سوهان گزی با کیفیت مرغوب و درجه یک به فروش می رسد.

این محصول یکی از سوغاتی معروف شهر قم می باشد، قم یکی از تولید کنندگان بزرگ و برتر انواع سوهان در کشور است. استان اصفهان نیز، دارای سوغاتی خوشمزه و پرطرفدار به نام گز می باشد. در این استان سوهان گزی به فراوانی وجود دارد.

علاوه بر این، استان تهران به عنوان پایتخت ایران، دارای بزرگترین کارخانه و تولیدی سوهان گزی در کل کشور می باشد که محصولات خود را با نازلترین قیمت به صورت حضوری و غیرحضوری به فروش می رساند.

قیمت خرید سوهان گزی

قیمت خرید سوهان گزی قیمت خرید سوهان گزی بسته به نوع و کیفیت آن در بازارهای مختلف، متفاوت است. مسلما هر چه کیفیت این محصول بهتر و از مرغوبیت بیشتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر می شود. علاوه بر این قیمت خرید انواع سوهان گزی باتوجه به نوسانات بازار همواره در حال تغییر و تحول می باشد.

اما در چنین شرایطی نیز فروشندگانی وجود دارند که محصولات خود را با قیمتی مناسب و با سود کم، به مشتریان خود به فروش می رسانند. روش خرید سوهان گزی نیز، در قیمت آن تاثیر گذار است. به طوریکه اگر شما این محصول را بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده دریافت کنید، برایتان از نظر اقتصادی بسیار بصرفه تر از خرید با واسطه از فروشگاههای کوچک و جزئی فروش می باشد.

خرید عمده سوهان گزی، به صورت مستقیم از برترین و بزرگترین تولیدکننده ی معتبر این محصول به روش آنلاین و غیرحضوری امکان پذیر است. در این روش خرید شما از پرداخت هزینه های اضافی و گزاف خودداری می کنید، علاوه بر این می توانید محصول  مورد نظر خود را از مراکز معتبری که از برترین توزیع کنندگان سوهان گزی در کشور می باشند تهیه کنید.

قیمت سوهان گزی بسته به مغزیجات موجود در گز و ترکیبات دیگر و نیز بسته به نوع بسته بندی محصول، با یکدیگر فرق می کند. شرکت هایی که به صورت عمده و مستقیم این محصول را به فروش می رسانند معمولا قیمت مناسبتر و ارزانتری دارند.

افرادی وجود دارند که برای فروش تک و جزئی و یا صادرات، سوهان گزی را به صورت سفارشی و عمده از شرکت های تولید کننده تهیه و خریداری می کنند. این افراد از نظر اقتصادی سود زیادی کرده و می توانند محصول مورد نظر خود را نصف قیمت بازار و بدون واسطه از تولیدی های بزرگ خریداری کنند.

برندهای مختلف این محصول وجود دارند که بسته به کیفیت قیمت گذاری آنها نیز باهم متفاوت است. معمولا خریداران فله و عمده به دنبال محصولی ارزان قیمت و مناسب به همراه کیفیت مرغوب و مورد پسند بازار می باشند.

تهیه ی این محصول از چنین مرکزی، علاوه بر تضمین کیفیت، قیمت بسیار مناسب و ارزانتری نسبت به نمونه های دیگر دارد، بنابراین شما می توانید بدون اینکه شلوغی بازار را تحمل کنید، خریدی مطمئن و آسان، بصورت آنلاین در منزل خود داشته باشید.

شرکت پخش انواع سوهان گزی

شرکت پخش انواع سوهان گزی شرکت پخش و توزیع انواع سوهان گزی همواره در تلاش است با تولید محصولی مرغوب و باکیفیت، مورد رضایت مشتریان خود قرار بگیرد. این شرکت با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک اقدام به تولید انواع سوهان گزی، با دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ی پخت سوهان می کند.

شرکت پخش این محصول، آن را در بسته بندی شیک به صورت لقمه ای، رولی و … در کاغذهای مومی و یا پوشش های بهداشتی دیگر قرار داده و سپس آنها را به درون ظرف های درب دار فلزی، کریستالی و غیره در وزن های مختلف می گذارد. درب این ظرفها کاملا بسته و بدون هیچ روزنه و یا هوا کشی می باشد، زیرا هر گونه نفوذ هوا به درون ظرف ممکن است باعث فاسد شدن سوهان گزی و یا کاهش کیفیت آن شود.

پس از تولید تنوع زیادی از سوهان گزی در کارگاهها و تولیدی ها، بسته بندی محصولات با استفاده از روش بهداشتی و بسته های استاندارد، انجام می شود. پخش انواع مختلف این محصول، به صورت عمده به نقاط دور و نزدیک کشور، با حمل مطمئن و سریع امکان پذیر است.

شرکت تولید و توزیع کننده ی انواع سوهان گزی، این امکان را برای متقاضیان و مشتریان این محصول فراهم کرده که بتوانند در هر نقطه از کشور که زندگی می کنند، این محصول را با روشی آسان و بدون دغدغه، با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت خریداری کنند.

پخش سوهان گزی، از جمله مهمترین مواردیست که شرکت تولید کننده ی این محصول در نظر دارد که با بهترین عملکرد انجام شود، تا مورد رضایت مشتریان و متقاضیان این شیرینی و خوراکی خوشمزه قرار گیرد. بخش عمده ی توزیع انواع سوهان گزی به صورت آنلاین از سایت معتبر فروش این محصول، به دورترین نقاط کشور و سایر شهرستانها، انجام می شود.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

فروشگاه آنلاین سوهان گزی اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی لقمه ای + خرید گز اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی با محصولات جدید خود عطر خوش و طعم شگفت انگیز گز …

دیدگاهتان را بنویسید