گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان لقمه ای / گزهای لقمه ای ۲۸ درصد خرید عمده

گزهای لقمه ای ۲۸ درصد خرید عمده

گزهای لقمه ای نه تنها در انواع مخنلف ۲۸ درصد، ۳۲ درصد،۳۲ و ۳۸ درصد بلکه در انواع پسته ایف بادامی و مخلوط به صورت عمده تولید شده و خرید آن به قیمت کارخانه میسر است.
انواع گز لقمه اصفهان و بلداجی در بازار بسیار پرتقاضا بوده و برای ثبت سفارش خرید می تواند از طریق مجموعه آرتا اقدام نمایید.

گز سوغات دلپذیر اصفهان

سوغاتی های اصفهان را اگر بخواهیم نام ببریم می توانیم هم به مجموعه هایی از انواع هنرهای دستی و البته شیرینی های خوشمزه و بی نظیر اصفهان اشاره کنیم.
گزهای اصیل ایرانی و سنتی در اصفهان تحت برندهای تولیدی متفاوتی تولید شده و روانه بازار می شوند که بسیار هم خوشمزه و خوش طعم هستند.
گزهای لقمه ای در انواع مختلف یکی از این محصولات بی نظیر است که در درصدهای مختلف هم تولید می شود. برای این که نمونه های مختلف گز که دارای طعم و مزه های عالی با درصدهای مختلف هستند می توانیم به :

  1. گز لقمه ای
  2. گز آردی
  3. گز برشی اشاره کنیم.

به سادگی با مراجعه سایت آرتا و یا تماس تلفنی با کارشناس فروش می توانید گز مورد نیاز خود را برای مصارف داخلی و صادراتی ثبت سفارش کنید.

فروش گزهای لقمه ای

انواع گزهای لقمه ای کدامند؟

در بالا به سه مدل گز اشاره کردیم که بیشترین حجم تولید و مصرف به گزهای لقمه ای اختصاص دارد. تنوع گز در انواع گز لقمه بسیار زیاد است و از جنبه های مختلف این محصولات دسته بندی می شوند.
برای معرفی انواع گز لقمه ای به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • گز لقمه ای پسته
  • گز لقمه بادام
  • گزهای لقمه ای مخلوط
  • گز لقمه بدون مغز
  • گزهای لقمه کیلویی
  • گز لقمه ای انگبین های گیاهی

خیلی ساده و در کمترین زمان می توانید انواع گز مورد نیاز خود را بر اساس ذائقه و تقاضای بازار به صورت اینترنتی خریداری کنید.

ارزانترین قیمت گز و پولکی

گزهای لقمه ای ۲۸ درصد

در بین انواع گزهای لقمه ای یکی از نمونه های بسیار متداول، گز ۲۸ درصد است که در تنوعی از مغزها و طعم های مختلف عرضه می شود.
در بین انواع گز لقمه ۲۸% عبارتند از:

  1. گز لقمه ای ۲۸%- پسته
  2. گز لقمه ای ۲۸%- بادام
  3. گز لقمه ای ۲۸%- مخلوط
  4. گز لقمه ای ۲۸%– کیلویی
  5. گز لقمه ای ۲۸%- بسته بندی

خرید گز

خرید اینترنتی عمده انواع گز لقمه اصفهان

روش های خرید انواع گز و سوغات های اصفهان امروزه بسیار متفاوت و متنوع هم هست. شما می توانید از بین برندهای گوناگون گز اصفهان و یا بلداجی آن چه را که از انواع گز نیاز دارید به صورت عمده خریداری کنید.
تفاوت بین تولیدات گز در چیست؟ تفاوت این تولیدات در اصفهان و در بلداجی در درجه های کیفیتی آن ها است و برندهای تولید کننده گز با کیفیت و به صورت بسیار مرغوب تولید می شوند.
در این بخش انواع گزهای لقمه ای مرغوب و درجه یک با نازلترین نرخ قیمت فروش عرضه می شوند. به سادگی می توانید از طریق مجموعه و صنایع غذایی آرتا اقدام کرده و بهترین و مرغوب ترین انواع گز، پولکی، نبات و سوهان و سوهان گزی در این شرکت عرضه و به صورت عمده و فله و یا در بسته بندی های بسیار شیک هم ارائه می گردند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز کادوئی درجه یک

گز کادوئی و مجلسی هدیه ای برای نوروز امسال

گز کادوئی و مجلسی با بالاترین درصد مغز پسته و بهترین کیفیت در بسته بندی …

دیدگاهتان را بنویسید