گز اصفهان
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز / کدام روش خرید گز را انتخاب کنیم؟

کدام روش خرید گز را انتخاب کنیم؟

روش خرید گز بسته به این که شرایط شما چگونه است متفاوت بوده و در قیمت گز هم تاثیرگذار است. چطور بهترین نوع گز را انتخاب می کنید؟ فروش گز به صورت عمده و مستقیم از کارخانه در قیمت عرضه این محصول عامل مهمی به شمار می آید.

درباره روش خرید گز اصفهان بیشتر بدانید

یکی از خوشمزه ترین سوغاتی های اصفهان، گز است که بهتر است در هنگام انتخاب روش خرید و برترین برندها دقت لازم را هم داشته باشید. اصفهان به عنوان پایتخت هنر ایران، از سوغات و شیرینی های بسیار عالی برخوردار است.
ظروف میناکاری و جعبه های خاتم و پارچه های قلم کار و همچنین انواع سوهان و گز و سوهان گزی و پولکی، از سوغاتی های مشهور اصفهان است.
نام اصفهان با گز و پولکی اش گره خورده است و بدون اغراق می توان گفت که اگر اصفهان برویم و از آنجا برای کسی گز صوغاتی نبری محال است.
حالا اینجا این سوال پیش می آید که برترین گز کدام است و روش خرید گز کدام است؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

روش خرید گز اعلای آردی آرتا

آشنایی با گز اصفهان

در برخی منابع آمده است که تولید اولین گز در دوران صفویه بوده است و ریشه اصلی این شیرینی اصیل، نوعی شیرینی به اسم حلوا چوبه بوده است که مخلوطی اط سفیده تخم و شکر است.
در خوانسار و در بعضی نواحی چهارمحال و بختیاری در اواخر تابستان، حشره کوچکی روی ساقه یا برگ‌های درخت گز انگبین می نشیند و شهد تولید میکند،قدیم‌ترها عصاره و شهدهای جمع‌آوری شده را در گز می‌ریختند.
البته امروزه کمتر گزی است که با عصاره درخت گزانگبین ساخته شود، البته اگر هم پیدا شود بسیار گران قیمت است. در گزهای معمولی، گلوکز، گلاب، سفیده تخم مرغ، شکر، مغز پسته، بادام یا فندق و خلال بیدمشک می ریزند.
گز هم انواع و اقسام بسیار مختلف دارد. گزهای لقمه ای و آردی، گزهای سکه ای و انگشت پیچ که برای سالمندان بسیار مناسب است. به جای گز انگبین هم از سایر انگبین‌ها مثل انگبین علفی، ترنجبین یا عسل استفاده می شود.

برای انتخاب روش خرید گز از مشاوره های کارشناسی با متخصصین ما در این مجموعه سودمند شوید.

بهترین گزها در ایران کدامند؟

این را بگوییم که به غیر از بازار اصفهان و میدان نقش جهان که تا چسم کار می کند می توانید انواع و اقسام گز و پولکی را ببینید و بخرید، در خیابان های دیگر اصفهان هم گز فروشی بسیار است.
حالا در این میان گزشناس ها می گویند که قیمت گز بسته به مقدار پسته، بادام، یا فندق که در آن به کار رفته است فرق می کند و می تواند بین ۲۰ هزار تا ۵۰ هزار تومان تفاوت قیمت هم داشته باشد.
گز درجه یک و اصیل در عین حال که سفت است و ترد، بسیار خوش طعم هم هست و باید از قدیمی های بازار آن را تهیه کرد که امتحان خود را پس داده اند و با توجه به نیاز شما و قیمتی که در نظر دارید، بهترین نوع گز را به شما معرفی می کنند.

گزهای کرمانی، گز مظفری، گز نیکو منش، گز آرتا و بسیاری از برندهای شناخته شده و با ارزش در بازار گز ایران هستند.

قیمت خرید گز اصیل ایرانی

گزهای معروف اصفهان

یک روش خرید گز اصفهان مراجعه به شعب و نمایندگی های پخش و فروش است که در سراسر کشور فعالیت می کنند. در نمایندگی ها و فروشگاههای معتبر شاهد فروش بهترین گز اصفهان که متشکل از برندهای مختلف می باشد، هستیم.
در بالا هم اشاره کردیم که تهیه و خرید بهترین نوع گز اصفهان می تواند شامل برندهای متنوع و تولیداتی با درجه کیفیت مختلف باشد. یکی از مشهورترین برندهای تولید کننده گز که بسیار شناخته شده است ، گز کرمانی است.
دز اینجا به نمونه ها و مارک های مختلف انواع گز اصفهان اشاره می کنیم:

  1. گز کرمانی
  2. گز مظفری
  3. گز آنتیک
  4. گز معراج
  5. گز سکه
  6. گز اشرافی
  7. گز دردشتی

هر یک از تولیدات که در بالا به آن ها اشاره شد به نوعی شناخته شده در بازار فروش گز ایران هستند.
هر یک از این برندها انواع گزها با درجه های کیفی مطلوب و درجه یک را تولید و عرضه می کنند. همچنین این گزها در بهترین و زیباترین بسته بندی در بازار عرضه می شوند.

خرید بهترین گز کرمانی

هر واحد و کارخانه تولیدی گز دارای نمونه های گوناگونی از این تولیدات است که انواع گز لقمه ای و گزهای آردی را شامل می شود. به این ترتیب روش خرید گز هم می تواند تنوع داشته باشد.
برای تهیه و خرید گز کرمانی هم می توانید با توجه به ذائقه و میزان مغزهایی که در تولید انواع گز به کار رفته است به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام کنید.
خرید اینترنتی و آنلاین از روش های بسیار محبوب است که محصولات مورد نیاز خود را می توانید به صورت مستقیم ثبت سفارش کرده و به قیمت کارخانه خریداری کنید.
همان طور که تنوع محصولات زیاد است، قیمت انواع گز هم با توجه به میزان مغز به کار رفته در تولید و همچنین ثبت سفارش در حجم های مختلف متنوع و متفاوت است.

برای خرید اینترنتی در انتخاب فروشگاه و مراکز معتبر دقت کافی داشته باشید تا هم محصول درجه یک و هم قیمت مناسب به دست شما برسد.

گزهای فله‌ای اغلب غیربهداشتی هستند.

روش خرید بهترین گز اصفهان

در اینجا روش خرید بهترین گز اصفهان را به شما توضیح می دهیم. بهترین نوع گز اصفهان برای خرید در این مرکز به شما پیشنهاد داده می شود. برندهای تولید کننده گز بسیار مختلف هستند و بایستی بر اساس نوع برند و طبق نیاز و ثبت سفارش و قیمت ها اقدام کنید.
در بازار خرید و فروش گز در ایران می توانید گزها، انواع پولکی، سوهان و سوهان گزی را انتخاب کرده و خرید نمایید.

  1. گز لقمه ای 
  2. گزهای آردی
  3. گز های مخصوص و ممتاز
  4. گزهای ممتاز پسته ای
  5. گزهای مخصوص بادامی را می توانید به صورت جداگانه و در بسته بندی و یا بصورت فله خریداری کنید.

در این مرکز تنوع محصولات بسیار زیاد است و تولید کننده های گز اصفهان برای هر نوع سلیقه و ذائقه ای با هر نوع توان خرید، این امکان را برای همگان فراهم کرده اند که هم از روش خرید گز بهره مند شده و هم سریع تر محصول مورد نیاز را دریافت کنند.
بهترین قیمت ها در خصوص محصولات در نظر گرفته شده است که می توانید به راحتی برای خرید عمده اقدام کنید و با نازلترین قیمت، بهترین گز را خریداری کنید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید