گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / سوهان گزی خوب آرتا با فروش عمده

سوهان گزی خوب آرتا با فروش عمده

سوهان گزی خوب آرتا را می توانید بر اساس تصمیم و نیاز خود به صورت عمده و یا بسته بندی شده خریداری کنید. فروش بهترین نوع سوهان گز با کیفیت اصیل ایرانی و به روش های حضوری و غیر حضوری ممکن است.

سوهان گزی و انواع تولیدات در بازار

گز یکی از شیرینی های بسیار اصیل ایرانی است که جایگاهی عالی در میان انواع شیرینی جات دارد. این شیرینی و سوغات در قطب هایی مانند اصفهان و بلداجی تهیه و تولید می گردد.
از طرفی دیگر هم، سوهان هم نوعی دسگر از شیرینی جات هست که در بازار مشهور است و قطب تولید آن هم استان قم می باشد. سوهان دارای مواد اولیه بسیار ارزمند از جمله جوانه گندم و روغن حیوانی است که دارای ارزش غذایی هم می باشد. بنابراین در کارگاه ها و کارخانجات تولیدی اصفهان و قم این نوع شیرینی ها به صورتهای مختلف و گوناگون تهیه و تولید می شوند.
شما تنوع این محصولات را در نوع برش و یا مدل های بسته بندی از طرف برندهای مختلف را می توانید مشاهده کنید که هر یک معرف کیفیت و شهرت این محصولات در سراسر ایران و در جهان است.

سوهان گزی خوب آرتا را بر اساس تلفیق دو شیرینی بسیار پرطرفدار با تجهیزات بسیار پیشرفته و البته با مواد اولیه با کیفیت تولید کرده و در اختیار کلیه فروشگاه ها و نمایندگی های فروش به صورت عمده قرار می دهیم.

سوهان گزی خوب آرتا

سوهان گزی خوب آرتا در انواع مختلف

حالا در اینجا محصول مشترکی که از تلفیق گز و سوهان تولید می شود را به شما معرفی می کنیم. سوهان گزی از جمله محصولات بسیار پرفروش و پرطرفدار است که در تمامی بازارهای جهانی هم شناخته شده است.
بخش عمده ای از تولید سوهان گزی خوب آرتا به بازارهای جهانی و صادرات به کشورهای مختلف از جمله روسیه و ترکیه می شود. در اینجا به نمونه ها و مدل های تولید سوهان گزی و یا گز سوهانی را که در بازار توزیع می شود نام برده و معرفی می کنیم:

  • سوهان حبه ای، سکه ای، باقلوایی، سوهان تخت
  • گز سوهانی بدون مغز
  • گز سوهانی آجیلی
  • گز سوهانی حبه ای
  • گز سوهانی پسته ای
  • گز سوهانی لقمه ای

سوهان های گزی حبه ای به صورت سفارشی تولید و فله ای عرضه می شود و البته روال بازار و پخش هم در نظر گرفته شده و سوهان گزی آرتا در بسته بندی های قوطی و فلزی و یا کاغذی در طرح های مختلف تولید و عرضه می شود.
سوهان گزی حبه ای ۲۵۰ گرمی، ۴۰۰ گرمی و ۴۵۰ گرمی چیده و بسته بندی می شود و فروشگاه ها و نمایندگی های فروش و بازرگانان برای صادرات از این محصول استفاده می کنند.

فروش سوهان گزی حبه ای به صورت عمده

سوهان گزی حبه ای و سوهان گزی مرغوب آرتا یکی از محصولات ویژه صنایع غذایی آرتا است که مانند دیگر شیرینی ها با کیفیت عالی و فروش مستقیم عرضه می شود.
درجه های کیفی محصولات در بازار متفاوت است و انواع سوهان، گز و سوهان گزی با قیمت های مختلف عرضه می شود. سوهان گزی بر اساس حجم سفارش و کیفیت مواد اولیه و وزن و نوع بسته بندی و تغییر قیمت مواد اولیه در بازار با نرخ های مختلف به فروش می رسد.
در نتیجه برای این که محصول باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید و البته قیمت آن هم برایتان مناسب باشد بهتر است به مراکز معتبر تولید و فروش مراجعه کنید.

سوهان و سوهان گزی باید بسیار تازه بوده و از تاریخ تولید آن مدت زمان زیادی نگذشته باشد. ما برای شما بهترین ها را فراهم کرده ایم.

قیمت سوهان گز

صادرات سوهان گزی مرغوب آرتا به روسیه

گز سوهان اصفهان و بلداجی با کفیت فوق العاده و در بسته بندی های جذاب و شیک به عنوان یک کالای بسیار مهم تجاری به کشورهای خارجی از جمله روسیه و ترکیه صادر می شود.
گز و سوهان و سوهان گزی آرتا یک برند شناخته شده است و محصولاتی شناخته شده و برندی تجاری و جهانی است. ترکیب سوهان و گز با مغزهای پسته و بادام به این محصول طعم بی نظیر می دهد.
بافت داخلی گز بسیار نرم است و به راحتی می توان آن را استفاده نمود. فروش بهترین و مرغوب ترین سوهان گزی خوب آرتا در مراکز فروش عمده در حال انجام می باشد.
گز و سوهان گزی تولید شده در این شرکت به دلیل عرضه مستقیم با تعدیل قیمت روبرو است و گز بلداجی و گز اصفهان از نظرگیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند و برای صادرات محصولاتی بسیار مورد توجه هستند.
گز آرتا که با مغز پسته تولید می شود بسیار غنی بوده و پر ویتامین است. این محصول با کمترین هزینه ها جهت فروش عرضه شده و به سراسر ایران با نازلترین قیمت ارسال می شود.

خرید سوهان گزی

قیمت خرید بهترین گز سوهان از درب کارخانه

فروش انواع گز و سوهان گزی با یفیت بی نظیر و عالی در تمامی استان ها و شهرها در انجام است.
استفاده از این ماده غذایی برای تمام گروهای سنی آزاد بوده و توصیه می شود. گز می تواند برای جوانان و نوجوانان بهترین انتخاب باشد چرا که سرشار از ویتامین است و برای بنیه بدن و تقویت آن مناسب است.
گزها در نوع ساده در قالب های مخصوص تهیه می شود و از گز ساده و انواع سوهان گزی با طعم های مختلف در کنار چای و دیگر نوشیدنی ها استفاده نمود.
گزهای مغزدار طعم بسیار حذاب و فوق العاده ای دارند. همان طور که گز سرشار از ویتامین است می توان گفت که سوهان گزی خوب آرتا هم بسیار مغذی خواهد بود.
گز سوهانی دارای یک روکش سوهان بوده و طرفداران بسیاری هم دارد. میزان کالری آن بالاتر است و گزهای لقمه ای هم از نظر طعم و مزه و شکل بسیار متفاوت هستند.
گزها بسیار متنوع هستند و هر کدام هم با یکدیگر تفاوت هایی دارند. گزهای اصل دارای تمام ویتامین ها هستند و مواد مغذی بالایی دارند. سوهان گزی و انواع گز در داحل کشور و خارج از مرزهای ایران بسیار شناخته شده و پرطرفدار هستند.

و نکته پایانی این که برای خرید بهترین نوع گز آرتا و سوهان گزی مخصوص آرتا به راحتی با واحد فروش تماس حاصل نموده و با کمترین قیمت ثبت سفارش نمایید.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید