گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / عرضه و توزیع سوهان درجه یک قم

عرضه و توزیع سوهان درجه یک قم

عرضه و توزیع سوهان درجه یک قم در مرکز فروش این محصول آغاز شده است و این شیرینی سنتی استان قم را در هر کجای ایران که هستید می توانید با بهترین کیفیت از این مرکز خریداری کنید.

مرکز عرضه و توزیع سوهان درجه یک قم

شهر قم را به شیرینی‌های مخصوص آن از جمله‌ سوهان، حلوا و ارده می‌شناسند وهمه‌ مردم ایران، سوهان را از شیرینی‌های سنتی استان قم می‌دانند. خوراکی که قدمت آن به دوران قاجاریه بازمی‌گردد.
به نظر می‌رسد، نام این خوراکی خوشمزه و لذیذ که با استفاده از جوانه‌ی گندم تهیه می‌شود به صورت اتفاقی بر آن گذاشته شد؛ درحالیکه تا پیش از آن، همه‌ از سوهان به عنوان نوعی حلوا و غذایی بسیار مقوی یاد می‌کردند.
امروزه تنوع بسیار جالبی از سوهان و در ترکیب با مواد مغذی سازگار با آن در این شهر طبخ می‌شود که در نوع خود، جالب و بسیار دوست‌ داشتنی به نظر می‌رسد.
سوهان عسلی، سوهان کنجدی، سوهان لقمه‌ای، سوهان تخته‌ای، سوهان بادامی، سوهان آجیلی، سوهان گزی، سوهان کره‌ای وبسیاری دیگر از نامهای آشنا تنها بخشی از سوهان‌هایی است که در استان قم تهیه و ما مرکز فروش و توزیع انواع سوهان درجه یک قم هستیم.

سوهان عسلی، محصول هماهنگی طبیعت با انسان

در تهیه‌ سوهان عسلی شکر، عسل طبیعی، روغن، خلال بادام، زعفران، هل و خلال پسته استفاده می شود.
انواع سوهان عسلی در وزن ها و بسته بندی های متنوع برای مصرف تولید و در دسترس عموم قرار میگیرد که در فصل سرد سال، میل کردن سوهان عسلی با یک نوشیدنی داغ، واقعا دلچسب خواهد بود.
سوهان عسلی ساده، سوهان عسلی کنجدی، سوهان عسلی گردویی، سوهان عسلی بادامی و انواع دیگر بنا به سلیقه شما در این مرکز وجود دارد کهمی توانید به سادگی برای خرید آن اقدام کنید.
قیمت های مناسب، وزن های متنوع و بسته بندی های شکیل و قابل اطمینان برای نگهداری و مصرف طولانی مدت از نکات اصلی در تولید سوهان گزی مد نظر بوده و در این مرکز فروش به آن پایبند هستیم. عرضه و توزیع سوهان درجه یک قم در این مرکز آغاز شده است.

 

عرضه و توزیع سوهان قم

عرضه و توزیع سوهان بادامی و کنجدی

سوهان بادامی یکی از انواع سوهان تولید شده در استان قم است. این شیرینی دوست‌ داشتنی معمولا در ایام نوروز و در دورهمی ‌های خانوادگی و دوستانه تهیه می‌شود. در اکثر کارخانه های این استان برای طبخ سوهان بادامی از شکر، زعفران، مغز بادام خلال شده، مغز پسته‌ی خرد شده، روغن و پودر نارگیل استفاده می‌کنند.
کنجد به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد، خود به تنهایی یکی از مواد تامین‌کننده‌ انرژی طبیعی برای بدن به شمار می‌آید. کارشناسان تغذیه به مصرف این ماده‌ مفید غذایی، برای سلامتی تاکید بسیار دارند.
خوشبختانه در میان گردشگران و زائرین استان قم، سوهان کنجدی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. شیرینی که در اکثر قندان‌های خانه‌های مردم این استان، به چشم می‌خورد.
کنجد، شکر، پودر پسته، زعفران و پودر هل از مواد اصلی در تهیه‌ سوهان کنجدی محسوب می‌شوند. از عرضه و توزیع سوهان درجه یک قم لذت ببرید.

حلوای قم، ابتکار مردم استان و گسترش به نقاط کشور

در برخی از نقاط کشور، تنوع بسیار زیادی از انواع حلوا مشاهده می‌شود. شاید کمتر کسی توجه داشته باشد و بداند که این خوراکی لذیذ و دستور پخت آن منحصر به شیرینی‌های سنتی و محلی استان قم بوده و به مرور زمان در سایر نقاط ایران، با استفاده از مواد اولیه محلی به تهیه و پخت آن پرداختند. امروزه تهیه‌ انواع حلوا در استان قم کمتر از گذشته صورت می گیرد و مردم این استان برای تهیه‌‌ آن، به برخی از شهرهای استان مرکزی، مراجعه می‌کنند.
این محصول در انواع طعمها و با استفاده از مغزهای متنوع در بسته بندی های کادوئی و یا فلزی برای فروش در فروشگاه مرکزی و نمایندگی های آرتا موجود است. با مراجعه حضوری و یا با استفاده از سایت آرتا می توانید انواع محصولات را مشاهده و نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.

 

سوهان تازه

عرضه و توزیع سوهان بصورت عمده از طریق اینترنت

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در زمان سفر، زمان کافی برای خرید سوغاتی نداشته‌اید بهترین راه حل در این مواقع استفاده از فضای مجازی و اینترنت است.
هر شیرینی یا خوراکی انواع مرغوب و اصل و غیرمرغوب و بی‌کیفتی دارد. انتخاب محلی که از آن اقدام به خرید می‌کنید و همینطور برند آن و کیفیت ظاهری محصول و بسته ‌بندی، مطالعه‌ مواد اولیه تشکیل دهنده و در نهایت طعم، تعیین کننده‌ با کیفیت بودن و اصل بودن محصول است.
با گسترش اینترنت در سطح کشور، بدون در نظر داشتن زمان و مکان می‌توانید به راحتی از طریق وب‌ سایت از میان برترین برندها با اطمینان خاطر سوغات مورد نظرتان را به صورت آنلاین خریداری کنید. عرضه و توزیع سوهان قم و انواع محصولات در سایت ما برای مقایسه کیفیت و قیمت وجود دارد که می توانید برای خرید عمده آنها اقدام نمائید.

بسته بندی، عامل جذابیت و تاثیر در محیط زیست

بسته بندی مواد غذایی نقشی محوری را در کارزار تبلیغات معرفی آنها به بازار دارد و به عنوان یک عامل تاثیرگذار در قیمت گذاری محصول و ابزاری برای ایجاد تاثیر در ذهن مصرف کننده ایفای نقش می کند. باید با بسته بندی محصول به عنوان یکی از ابزارهای ارزشمند در ارتباطات بازاریابی امروز رفتار شود.
در حال حاضر به دلیل گسترش فرهنگ شهرنشینی و افزایش جمعیت ساکن در شهرها مقوله تامین بهداشت جامعه شهری، حفظ محیط زیست و … از جمله مهمترین مسایلی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.
یعنی هزینه حمل و نقل و دفع کمتر و مشکلات زیست محیطی کمتر با طراحی و بسته بندی محصولات با حداقل مواد و حداقل مواد سمی یا حداقل مواد دیگر با طول عمر مفید بیشتر میتوان به کاهش مخاطرات زیست محیطی از مبدا جامه عمل پوشاند. عرضه و توزیع سوهان در بهترین بسته بندی ها ارائه میشود.

 

عرضه و توزیع سوهان

چگونه می‌توان سوهان تقلبی را از نوع مرغوب آن تشخیص داد؟

در سوهان‌ های تقلبی از رنگ‌های صنعتی به جای زعفران استفاده می‌کنند و موادغذایی فاقد ارزش غذایی جایگزین پسته یا بادام می‌شود. از نظر ظاهری و حتی طعم تفاوت بارزی میان سوهان تقلبی یا اصیل نیست و همانطور که ذکر شد فقط از طریق آزمایش یا بازرسی مسئولان بهداشت تشخیص تقلبی بودن امکان‌پذیر است.
طریقه پخت با دستگاه‌های مخصوص تهیه سوهان نیز نقش مهمی در کیفیت ظاهری و طعم آن دارد. در تهیه برخی از سوهان‌ها از روغن‌های نباتی استفاده می‌کنند که کیفیت آن را کاهش می‌دهد.
ویژگی‌های سوهان با کیفیت، به مرغوبیت مواد اولیه آن برمی‌گردد و نوع روغنی که در تهیه سوهان به کار گرفته می‌شود، بسیار مهم است. نوع کره حیوانی و میزان موادی که در پخت مورد استفاده قرار می‌گیرد نقش تعیین کننده در کیفیت سوهان دارد. عرضه و توزیع سوهان درجه یک قم در این مرکز با بهترین کیفیت است.

سوهان و روش تولید سوهان حبه ای چگونه است؟

در روش پخت مدرن انواع سوهان از نیروی دست و ماشین به صورت همزمان استفاده می‌شود و امروز این کار با کمک دستگاه‌ها و قالب‌ها انجام می‌گیرد.
در ابتدا، آرد را داخل پاتیل‌ هایی بزرگ ریخته و آن را با شکر و روغن مخلوط می‌کنند. سپس جوانه گندم و زعفران را به آن اضافه کرده، بصورت اتوماتیک و با دستگاه مخصوص هم می‌زنند تا خمیر مایه سوهان خوب به عمل آید. سپس مواد را به داخل پاتیل‌های کوچکتری منتقل میکنند تا مرحله پخت دوم سوهان بصورت قابل کنترل نیز انجام شود.
قابل ذکر است که در این مرحله، حرارت در پخت سوهان بسیار مؤثر است. پس از اتمام مرحله دوم پخت، غنچه‌های سوهان گرفته می‌شود و توسط دستگاه های برش به شکل‌های مختلف در می‌آید. بسته بندی نیز میتواند با انواع تکنولوژی های موجود بسته بندی و برای فروش به بازار عرضه گردد.

 

سوهان درجه یک قم

حاجی بادام چه نوع شیرینی است و در کجا تولید میشود؟

شیرینی حاج بادام یا به عبارتی حاجی بادام، شیرینی محلی استان یزد است، ولی در نایین استان کاشان هم پخته می شود. هر عدد شیرینی حاج بادام حدود ۲۰ گرم وزن داشته و از شیرینی های خشک ریز به حساب می آید.
بصورت سنتی بافت این شیرینی پوک و برشته است و از پودر بادام، در تهیه آن استفاده می شود. به دلیل وجود اسیدهای چرب غیر اشباع در بادام، مصرف آن، باعث کاهش بیماریهای قلبی و عروقی شده و کلسترول بد خون را کاهش می دهد همچنین مصرف بادام باعث کاهش سکته های قلبی می گردد.
بادام یک ماده مغذی برای افراد دیابتی است و به دلیل فیبر موجود در بادام، قند خون را در افراد مبتلا به دیابت، متعادل نگه می دارد، همچنین بادام دارای مواد معدنی مهم مانند منگنز، پتاسیم و فسفر می باشد، که می تواند یک میان وعده مغذی برای کودکان و نوجوانان باشد.

رعایت استانداردهای لازم در تولید و عرضه و توزیع سوهان برای صادرات

معمولاً در پروسه تولید محصولاتی که قرار است به خارج از کشور صادر شوند، شرکت های تولید کننده ملزم به رعایت استانداردهای بین المللی و داخلی هستند تا بتوانند محصولات خود را در سطح جهانی عرضه و در اختیار مصرف‌ کنندگان گوناگون از قبیل مصرف‌ کنندگان داخلی و خارجی قرار بدهند.
یادآوری میشود که به دلیل استقبال بینظیر عرضه و توزیع سوهان در کشورهای گوناگون شرکت های تولیدی سوهان ایران معمولاً این نوع از محصول را در بسته‌ بندی‌های با حجم های گوناگون عرضه می کنند تا هر یک از مصرف کنندگان بتوانند بسته به نیاز خود انواع متفاوت آن را در دسته بندی ها و بسته بندی های مختلف تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

 

خرید بهترین سوهان

گلوکز یا بادکا و نقش آن در تولید سوهان چیست ؟

گلوکز همان شکر ساده ای است که در بدن انسانها وحیوانات به شکل قند در جریان خون در حال گردش است. به طور کلی گلوکز خوراکی به دو شکل گلوکز مایع و پودر گلوکز تولید می شود.
شربت گلوکز بهترین جایگزین برای شکر در انواع محصولات شیرین است. با تبدیل بخشی از گلوکز موجود در شربت به فروکتوز، محصولات شیرین تر نیز تولید می شود. گلوکز در شیرینی پزی بیشترین کاربرد را دارد و از آن در تهیه انواع شیرینی استفاده می شود.
صنایع غذائی آرتا در انتخاب و فروش محصولات انواع سوهان و شیرینی سنتی اصفهان، با کاربرد مرغوب ترین مواد اولیه با بالاترین درجه کیفی گامی بلند در راستای ارائه محصولات کلاسیک و سنتی برداشته است و از علاقمندان به سلامتی برای بازدید از محصولات با کیفیت و مقوی دعوت به عمل میاورد.

۱۴ کاربرد متنوع گلوکز در صنایع غدائی

موارد استفاده از گلوکز با توجه به ویژگی های گلوکز بسیار زیاد است. از جمله ویژگی های گلوکز که موارد استفاده از گلوکز را مهیا می سازد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شربت گلوکز به عنوان شیرین کننده
  2. گلوکز برای تثبیت رطوبت در سوهان
  3. قابلیت نرم کنندگی رنگ سوهان
  4. تعدیل کننده واکنش قهوه ای شدن
  5. جلوگیری از کریستاله شدن مواد اولیه در تولید سوهان
  6. تعدیل کننده طعم شیرین و معتدل کننده آن
  7. بالا بردن ویسکوزیته تولیدات
  8. نقش محافظ و نگهداری یکپارچگی در سوهان
  9. کنترل اندازه کریستال های یخ
  10. بالا بردن پیوستگی سوهان در بسته بندی
  11. نگهداری آب در فراورده
  12. پایین آوردن نقطه انجماد برای نگهداری بلند مدت
  13. بهبود و یا تغییر مزه با تغییر در استفاده گلوکز
  14. بهبود رنگ و تثبیت آن در زمان طولانی

 

عرضه و توزیع سوهان قم

چگونه خرید کنیم تا بهترین سود را ببریم؟

یکی از آیتم های جذاب برای تاجران محصولات اصفهان، دریافت بهترین لیست قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. چگونه می توان از به روز بودن و مقرون به صرفه بودن قیمت ها، مطمئن شد؟
بدون شک، اگر بتوان با شرکت و یا کارخانه اصلی، ارتباط برقرار نمود، امکان دستیابی و توافق به پایین ترین قیمت ها هم وجود خواهد داشت، بنا بر این یکی از تولید کنندگانی که به شما چنین شرایطی را خواهد داد، کارخانه و شرکت تولید کننده و فروشنده عمده خواهد بود.
روش های متعددی وجود دارد که بتوانید بر اساس شرایط خود، اقدام به سفارش محصولات اصل با قیمت مناسب و به روز، با کیفیت تضمین شده نمایید.
سفارش و خرید سوهان از درب کارخانه بصورت غیرحضوری، سفارش در دفتر فروش بصورت حضوری و بهره مندی از مشاوره کارشناسان و یا استفاده از اینترنت و فضای مجازی می تواند گزینه های پیش روی شما باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین گزسوهان

سفارش بهترین گزسوهان بسته بندی شده

سفارش بهترین گزسوهان اصفهان به صورت بسته بندی و یا فله در وزن های مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید